Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی مردان با حضور ۹ تیم از پنجشنبه ۲۷ آبان ماه به میزبانی تبریز آغاز و تا ۲۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت.  

در مرحله اول این رقابت‌ها تیم‌های ام‌دات‌آر تهران با ۱۵ امتیاز و تفاضل به اضافه ۳۵، سایمان تبریز با ۱۵ امتیاز و تفاضل به اضافه ۲۵ و سامان گستر همدان با ۱۲ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های شهرک امید، ام دات آر، میثاق، سایمان تبریز، آکادمی روزبه قزوین، کمیته رینک هاکی، لنجان اصفهان، پرشین قم، سامان گستر همدان طی ۲ روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این دوره از مسابقات در چهار مرحله برگزار و تیم‌ها به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینلاین هاکی اسکیت هاکی اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر