Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "مهرداد نادری فر" روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد مدیریت کرونا افزود: ستاد ملی مدیریت کرونا دنبال لغو تعطیلی ها و جایگزین شدن محدودیت برای واحدهایی است که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: طرح جامع مدیریت هوشمند ویروس کرونا شامل همه سازمان های اداری، دستگاه ها، مشاغل و کارگاه ها بوده و همه واحدها را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: همه کارکنان فعال در بانک ها، مراکز خدماتی،  پلیس + ۱۰، اداره گذرنامه و دیگر نهادها و سازمان ها باید واکسن دریافت کنند و کنترل این موضوع بر عهده حراست ادارات است.

نادری فر اضافه کرد: کارکنانی که نسبت به دریافت واکسن کوتاهی کردند در نوبت اول برای آنها غیبت لحاظ شده و فرد حق حضور در محل کار ندارد و در صورت تکرار تخلف در نوبت دوم برای فرد خاطی کسر حقوق سپس معرفی به هیات تخلفات اداری در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان تاکید کرد: همچنین برای برگزاری و تشکیل هر جلسه ای ابتدا باید روز قبل از برگزاری نشست وضعیت واکسیناسیون کسانی که دعوت می شوند بررسی شود.

نادری فر با بیان اینکه فعالیت اصناف مشروط به تزریق واکسن شده است گفت: وضعیت واکسیناسیون و مبتلا نشدن کارفرمایان، کارکنان و مشتریان صنوف به کرونا در ۱۴ روز گذشته باید بررسی شود.

وی اضافه کرد: نصب QR کد متولیان صنوف در محل فعالیت ضروری است و در صورت بی توجهی در نوبت اول به واحد صنفی اخطار، سپس دستگاه پوز جمع آوری و در نوبت سوم ۳۰ روز واحد متخلف پلمب می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: در بخش آموزش عالی فعالان در حوزه دولتی و غیر دولتی، اساتید، مدرسان، معلمان و کادر اداری برای حضور در مدرسه باید ۲ دُز واکسن را تزریق کنند همچنین دانشجویان، دانش آموزان و طلاب حداقل باید یک دُز واکسن کرونا را زده باشند.

نادری فر گفت: طبق طرح جامع سکوی مدیریت هوشمند ویروس کرونا پلیس راه مکلف به بررسی وضعیت واکسیناسیون خودروهای دارای پلاک غیر بومی بوده و ملاک پلیس در این باره پلاک خودرو و مالک وسیله نقلیه است.

وی اضافه کرد: پلیس راه، ناقضان مقررات را یک میلیون تومان اعمال قانون کرده است و در صورت پرداخت نکردن جریمه در مدت ۲ ماهه پیش بینی شده رقم جریمه ۲ برابر می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان بیان کرد: اداره حمل و نقل و راهداری نیز مکلف به بررسی وضعیت سلامت رانندگان پیش از صدور کارت هوشمند است و نباید برای رانندگان واکسن گریز کارت هوشمند صادر کند.

نادری فر، استعلام وضعیت واکسیناسیون خریداران بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما، یا دریافت تست پی سی آر مثبت آنان، مکلف بودن نصب QR کد بر روی خودرو توسط رانندگان درون شهری و اینترنتی شامل تاکسی، اتوبوس و آژانس و بارگذاری اسامی رانندگان مبتلا به کرونا در سامانه توسط سازمان اتوبوس و تاکسیرانی از دیگر بندهای طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان باید نسبت به بررسی و نظارت بر اماکن ورزشی دولتی و خصوصی اقدام کرده و در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نوبت اول اخطار، نوبت دوم مسدود کردن دستگاه «پوز» و در نهایت نسبت به پلمب محل اقدام کند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری نیز باید بخشی از هتل را برای اسکان مسافران مبتلا به کرونا اختصاص دهد گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسبت به نظارت و بازدید روزانه از اماکن زیر پوشش اقدام کرده و گزارش آن را هر ۱۵ روز یکبار بر روی سامانه بارگذاری کند.

نادری فر خواستار اطلاع رسانی با رویکرد تبیین افکار عمومی، ارتقای مسئولیت اجتماعی و اقناع افکار عمومی شد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به نهایی سازی طرح غربالگری، ایجاد سامانه یکپارچه آزمایشگاهی کووید ۱۹ و صدور کارت واکسیناسیون واحدهای صنعتی اقدام کند.

هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان شهرستان های «نهاوند و کبودراهنگ» نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر همدان استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر همدان استانداری همدان ویروس کرونا شهر همدان استانداری همدان وضعیت واکسیناسیون ستاد مدیریت کرونا مدیریت هوشمند استان همدان نادری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند