Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:01:29 GMT

اهتمام ویژه به موضوع هوشمندسازی در کلانتری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۲۲۹

اهتمام ویژه به موضوع هوشمندسازی در کلانتری‌ها

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از  پایگاه خبری پلیس، امروز نهمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه ها با حضور سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد که در این جلسه بر لزوم تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه ها، اهمیت هوشمندسازی، ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم، بهره بردن از ظرفیت خیرین امنیت ساز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تاکید شد.

پیام رهبری به مناسبت هفته ناجا افتخار بزرگی است

سردار "حسین اشتری" در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و  طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) به پیام سراسر لطف و امیدآفرین مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور عنوان کرده اند؛ به دنبال پیام مقام عظمای ولایت وظایف ما نیز دو چندان خواهد شد و در راستای محقق شدن فرمایشات ایشان تمامی ظرفیت ها را بایستی به کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: پیام فرمانده معظم کل قوا باعث افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" در این حوزه  اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار داده شده است، از این رو بایستی در این حوزه از تمامی ظرفیت ها در راستای ایجاد تغییر و تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه ها بهره ببریم؛ ایجاد هرگونه تحول در کلانتری و پاسگاه ها، افزایش رضایت مندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه ها را به عنوان یک عبادت تلقی کنید که به دنبال این خدمت رسانی مطلوب پاداش معنوی نیز نصیب شما خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق تاکیدات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در حوزه تحول در کلانتری و پاسگاه ها اقدامات مطلوبی انجام شده است اما این میزان کافی نیست و باید بیش از گذشته در این حوزه فعالیت کنیم.

وجود دلسوزترین و پاسخگوترین افراد در کلانتری ها

سردار اشتری ادامه داد: بایستی به گونه ای عمل کنیم که کلانتری و پاسگاه ها به عنوان امن ترین و پاک ترین محیط برای مردم تلقی شود و مردم بدانند که دلسوزترین و پاسخگوترین افراد در کلانتری ها مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: اعتماد مردم به کارکنان کلانتری ها افزایش یافته است اما این اعتماد و رضایت مندی بایستی ارتقاء یابد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بایستی برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و ارتقاء رضایت مندی ها شبانه روز و تا پای جان پای کار باشیم؛ مصوباتی که در جلسات مطرح می شود بایستی پیگیری و به مرحله عمل و اجرا برسد، چرا که در غیر این صورت نتیجه مطلوبی هم به دست نخواهیم آورد، بنابراین بایستی از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله شرکت های دانش بنیان و همچنین نخبگان بهره ببریم.

اهتمام ویژه به ارتقاء معیشت کارکنان

سردار اشتری در ادامه بر لزوم توجه به صیانت از کارکنان و ارتقاء معیشت آنها تاکید کرد و گفت: ارتقاء معیشت کارکنان خصوصا افرادی که در کلانتری و پاسگاهها  مشغول خدمت رسانی هستند در نیروی انتظامی از اولویت ها بوده و هست از این رو بایستی در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم، چرا که ارتقاء معیشت کارکنان در انجام بهتر ماموریت های محوله و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

هوشمندسازی در کلانتری و پاسگاه ها

عالی ترین مقام ارشد انتظامی همچنین بر اهمیت هوشمندسازی در کلانتری و پاسگاه ها نیز اشاره و عنوان کرد: موضوع هوشمندسازی نیز یکی دیگر از اولویت های نیروی انتظامی است که بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد چرا که هوشمندسازی می تواند تحولات عظیمی را در نیروی انتظامی به وجود آورد.

ضرورت بهره گیری از ظرفیت "خیرین امنیت ساز"

سردار اشتری خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری بهره بردن از ظرفیت "خیرین امنیت ساز " است؛ از این رو این موضوع بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و به نحو مطلوب از این ظرفیت در راستای رسیدن به اهداف مدنظر بهره ببریم.

برچسب‌ها حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی تحول در کلانتری و پاسگاه ها مقام معظم رهبری نیروی انتظامی ارتقاء معیشت رسانی مطلوب اهتمام ویژه خدمت رسانی کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه