Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،فرهاد مهریاری مدیرکل دفترمدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درنشست کارگاهی آموزش راهداری زمستانی در قم عنوان کرد: عملیات راهداری زمستانی امری چهار فصل و در سه بخش قبل، حین وبعد از اجرا تعریف می‌شود

مدیرکل دفترمدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: اجرای طرح راهداری زمستانی موفق منوط به مسئولیت پذیری عوامل، آموزش، تجهیزات به روز و بهره مندی ازداده‌های اطلاعاتی، بخصوص هواشناسی جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهریاری در ادامه این نشست کارگاهی که با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات شهرستان‌های تابعه، رانندگان و اپراتور‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تشکیل شد افزود: طرح راهداری زمستانی امری چهار فصل و در سه بخش قبل، حین و بعد اجرای طرح تعریف می‌شود.

او افزود: بهسازی راه‌ها، لکه گیری، اورهال ماشین آلات، تجهیز راهدارخانه‌ها، نصب و تعمیر علائم ترافیکی و ... در زمره اقداماتی است که قبل از شروع عملیات راهداری زمستانی باید نسبت به انجام آن‌ها کوشید.

مهریاری درخصوص اقداماتی که توجه و انجام آن‌ها حین عملیات راهداری زمستانی میتواند موجبات موفقیت اجرای طرح را فراهم آورد،گفت: مهمترین اقدام که حین اجرای طرح راهداری زمستانی باید به آن توجه مضاعف داشت بهره مندی از داده اطلاعاتی – علمی بخصوص هواشناسی جاده‌ای است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، احصا نیازمندی‌ها، کمبود‌ها، بررسی مشکلات را درزمره اقدامات پس از اجرای طرح راهداری زمستانی دانست و تصریح کرد: مهمترین فاکتور در فرایند بررسی اقدامات راهداری زمستانی درپایان فصلی عملیات، برآورد سطح رضایتمندی کاربران و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای مترتب برامر راهداری زمستانی است.

فرهاد مهریاری انتقال آموزه‌ها و تجارب حاصله از فرآیند راهداری به دیگر کارکنان جدیدالورود، امری مهم و زیربنایی ارزیای کرد و خاطر نشان ساخت: بی تردید دانش کلاسیک برگرفته و متد بندی شده از تجاربی است که به نحو مقتضی انتقال داده شده است.

مدیرکل دفترمدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اپراتوری را امری فرای رانندگی صرف عنوان و افزود: اپراتوری به معنای انجام به موقع کار بدون وارد نمودن صدمه به دستگاه و دیگران باید برشمرد.

در ابتدای این نشست کارگاهی که به منظور آموزش امر راهداری زمستانی درقم تشکیل شد، محمد حسن کلهری مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم طی سخنانی ضمن عرض خوشامد به حاضرین درجلسه برضرورت تشکیل دوره‌های آموزشی، بخصوص درامور اجرایی تاکید و یاد آور شد: آشنایی کارکنان و دیگر عوامل اجرایی با داده‌های نوین علمی – کاربردی، نقشی تعیین کننده درارتقا سطح کمی و کیفی خدمات موضوعه دارد.

در ادامه این نشست کارگاهی، نسبت به آموزش عوامل و اپراتور‌های حاضر در جلسه با استفاده از آموزه‌های گفتاری و فایل‌های ویدئویی اقدام شد.

درپایان این دوره آموزشی با اهدا لوح سپاس، دوتن از پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل جاده ای راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات راهداری زمستانی طرح راهداری زمستانی راهداری زمستانی جاده ای اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه

فرماندار ارومیه در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با اشاره به وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های شهرستان گفت: از این تعداد، ۹ نقطه رفع و آشکارسازی شده است.

غلامحسین عماری افزود: در کل استان ۲۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۴ نقطه آن مربوط به این شهرستان است و آمار نشان می‌دهد که باید در حوزه بهبود وضعیت راه در شهرستان ارومیه به عنوان مرکز استان، اهتمام بسیار جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، ادامه داد: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد.

عماری اظهار کرد: همچنین ارومیه تنها شهرستان آذربایجان غربی است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد بنابراین نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

وی گفت: ۱۹ مصوبه شامل ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش‌های پنجگانه ارومیه بوده که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند