Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان از اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی بقایی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۵ آذرماه ادامه دارد و در این مدت ۳۰۰ برنامه با همت بسیجیان و همراهی مردم در سطح شهرستان همدان، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقایی با اشاره به روزشمار هفته بسیج، تصریح کرد: روزهای هفته بسیج به نام‌های بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و علم و پژوهش، بسیج و مبارزه با فساد، بسیج و عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج و استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و بسیج و معنویت و اخلاق، نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: در این هفته برنامه‌هایی مانند؛ آذین بندی پایگاه‌های مساجد و محلات، برگزاری یادواره شهید، راه اندازی غرفه خدمات روانشناسی در سه محله، اجرای طرح شهید سلیمانی با موضوع واکسیناسیون و توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق منوچهری و حسن آباد، توزیع کمک مومنانه، برپایی میز خدمت توسط بسیج ادارات، راه اندازی کمپین و هشتگ‌هایی توسط قرارگاه فضای مجازی به صورت شبکه ای و راه اندازی پویش من و رفیق شهیدم از طریق ذکر خاطرات توسط پیشکسوتان در فضای مجازی، انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان با اشاره به برنامه میقات صالحین در نمازهای جمعه همدان، مریانج و قهاوند، مطرح کرد: سخنرانی پیش از خطبه در نماز جمعه ۵ آذرماه توسط فرماندهان بسیج، انجام می‌شود.

بقایی خاطرنشان کرد: روز سوم آذرماه، نمایش اقتدار رزمی بسیج به صورت کشوری برگزار خواهد شد و روز چهارم آذرماه اجتماع برزگ بسیجیان در گلزار شهدا و در صبح جمعه ۵ آذرماه، پیاده روی بزرگ خانوادگی از شاهزاده حسین (ع) به سمت باغ موزه دفاع مقدس، برگزار می‌شود.

وی در پایان، بیان کرد: طرح نظارتی که با توافق معاون اول رئیس جمهور و فرمانده بسیج کشور برای نظارت بر بازار، در نظر گرفته ، از ابتدای هفته بسیج اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته بسیج شهرستان همدان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم