Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی : ۱۸۴ عنوان برنامه در قالب سه هزار و ۶۰۰ مراسم همزمان با هفته بسیج در ۱۷ شهرستان این استان اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ پاسدار تقی نجمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب نقش‌آفرینی کرده و به همین دلیل شعار امسال هفته بسیج، " ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌های مختلف با فرمانده سپاه شهدا و ائمه جمعه سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، برگزاری نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج از مهمترین برنامه های این هفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در این هفته ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد. 

سرهنگ نجمی با اشاره به برگزاری "رزمایش ثامن" بسیجیان استان در روز تشکیل بسیج مستضعفان بیان کرد: امسال در هفته بسیج، جشنواره سراسری مالک اشتر و رزمایش اقتدار بسیج با حضور ۴۰ هزار نفر از بسیجیان برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان و تجدید میثاق با ولایت افزود: امسال به همین مناسبت پویش‌های نذر خون و کمپین‌های مختلف فضای مجازی نیز در این هفته در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج سپاه شهداء سپاه شهداء آذربایجان غربی هفته بسیج بسیج آذربایجان غربی آذربایجان غربی هفته بسیج سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی