Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور در آیین عملیات اجرایی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر با تشریح وضعیت آبرسانی در شهر بوشهر اظهار کرد: این شهر به سبب توپوگرافی و مسطح بودن زمین و فرسودگی شبکه‌های آبرسانی، مشکلاتی در تامین آب مشترکان آب ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرسودگی بخش عمده‌ای شبکه‌های آبرسانی بوشهر

وی با اشاره به مشکلات هیدرولیکی شبکه آبرسانی بوشهر افزود: از ۶۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر بوشهر بخش زیادی از آن فرسوده و یا دارای مشکلات است که نیاز به تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی است و عملیات خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر در راستای حل مشکلات آبرسانی در نقاط مختلف شهر بوشهر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تدوین طرح جامع آبرسانی و شناسایی نقاط بحرانی شبکه آبرسانی شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح جامع آبرسانی بوشهر مشکلات تامین و توزیع عادلانه آب در این شهر برطرف می‌شود.

تولید آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر به ۸۰ هزار مترمکعب می‌رسد

حمزه‌پور با اشاره به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در تامین آب شرب شهروندان بوشهری خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در شبانه‌روز ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب با شیرین‌سازی آب دریا در شبکه آبرسانی بوشهر توزیع می‌شود که این میزان با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا تا سال آینده به ۸۰ هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی تاریخی بوشهر در مشکلات آبرسانی برطرف می‌شود افزود: هدر رفت آب از شبکه‌های آبرسانی بوشهر بسیار بالا است که با اجرا طرح خط انتقال آب مشکل دیرینه این شهر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول عملیات اجرایی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر را ۴ کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف تقویت فشار شبکه توزیع آب در مناطق شمالی شهر بوشهر با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت یکسال اجرا می‌شود.

حمزه‌پور جمعیت تحت پوشش این طرح را ۶۰ هزار شهروند بوشهری دانست و تصریح کرد: منبع تامین آب این طرح تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی بوشهر است.

رفع مشکل جیره‌بندی آب در گروِ نوسازی شبکه‌ها و تکمیل آب‌شیرین‌کن‌ها

وی با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حل مشکلات آبرسانی استان افزود: پیگیری‌های استاندار بوشهر در تحقق مطالبات مردم و تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی ستودنی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تحول مهم در عرصه آبرسانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال تحول و انقلاب مهمی در عرصه آبرسانی استان به‌ویژه شهر بوشهر با تکمیل طرح‌های در دست اجرا ایجاد می‌شود و در این راستا اعتبارات قابل توجهی به این بخش اختصاص یافته است.

حمزه‌پور رفع مشکل جیره‌بندی آب در شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: با نوسازی شبکه‌های آبرسانی و تکمیل طرح‌ها از جمله آب‌شیرین‌کن‌ها جیره‌بندی در نقاط مختلف شهر بوشهر برداشته می‌شود و در شبانه‌روز آب در شبکه‌های آبرسانی همه نقاط و محلات برقرار می‌شود.

وی فعالیت جهادی و انقلابی در اجرا طرح‌های آبرسانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تسریع در اجرا این خط انتقال نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است تا مشکل تاریخی شهر بوشهر در عرصه آبرسانی برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  از اتمام پروژه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با کمک همه دستگاه‌های اجرایی طرح فاضلاب در شهر بوشهر به سرانجام رسید و اکنون عملیات واگذاری انشعاب فاضلاب به ساکنان بافت قدیمی بوشهر آغاز و برخی از مشترکان نیز از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

تلاش برای راه‌اندازی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر تا قبل از برنامه زمان‌بندی 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این آیین با تاکید بر تسریع اجرا طرح‌های آبرسانی اظهار کرد: زمانی اجرا طرح‌ها به کام مردم شیرین می‌شود که از آن بهره‌برداری کنند.

محمدهادی رستمیان اجرا طرح خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تسریع در اجرا با کیفیت این پروژه در اولویت قرار دارد که تلاش برای راه‌اندازی آن قبل از برنامه زمان‌بندی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم شهر بوشهر سال‌ها است از کمبود آب شرب رنج می‌برند تصریح کرد: تکمیل این طرح آبرسانی نقش مهمی در رفع مشکلات آبرسانی بوشهر و حذف جیره‌بندی آب دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شبکه های آبرسانی مشکلات آبرسانی اجرا طرح های آب آبرسانی بوشهر بوشهر خبر شبکه آبرسانی اجرا طرح ها آب شیرین کن جیره بندی حمزه پور شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد