Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:54:48 GMT

معرفی اولین شهردار زن در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۹۶۹

معرفی اولین شهردار زن در استان فارس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرویز کهندل مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس از انتصاب یک زن به عنوان شهردار شهر ششده در استان در آیی تکریم و معارفه شهرداران ششده شهرستان فسا گفت: اگر چه این نوع انتخاب در کشور کم نظیر نبود اما از آن جهت مورد توجه عمومی قرار گرفت چون برای نخستین بار یک زن در فارس در آغاز کار دوره ششم شوراهای اسلامی موفق شد به بالاترین رده مدیریتی در حوزه مدیریت شهری دست پیدا کند و به عنوان شهردار شهر ششده مشغول به فعالیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: زهرا زینلی دارای مدرک کارشناسی حسابداری با ۲۱ سال سابقه که به عنوان مسئول حسابداری در شهرداری ششده فعالیت داشت حالا نخسین بانوی فارسی است که توانست کرسی شهرداری در استان فارس را به دست آورد.

کهندل تصریح کرد: نقش بانوان در توسعه و رشد جامعه همواره مورد توجه مسئولان کشور و استان بوده است به طوری که در مجموعه شهرداری های سطح استان فارس بیش از ۵۰۰ زن در بخش های مختلف مشغول به کار هستند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس با اشاره به اینکه استان فارس دارای ۱۱۵ شهرداری و حدود ۶۰۶ نفر عضو شورای شهر هستند، ادامه داد: زیباسازی مبلمان شهری، رضایتمندی مردم و توسعه فضای سبز و استفاده از ظرفیت های موجود در شهر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم باید از اولویت های شهرداران در استان فارس باشد.

او افزود: شهرداران جدید باید تلاش کنند تا با ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها از جمله ایجاد سی ان جی و کارخانه سنگ شکن به درآمد زایی برسند.

در این مراسم همزمان آقای داریوش فروهرنیا نیز به عنوان شهردار شهر قره بلاغ معارفه شد تا پازل شهرداران شهرستان فسا تکمیل شود.

ادای احترام به مقام شهدا و مرحوم دکتر محمد حسن دوگانی نماینده فقید مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی از برنامه های پایانی مراسم معارفه شهرداران ششده و قره بلاغ بود.

پیش از این شهردار منطقه در یکی از مناطق شیراز منصوب شده بود اما در دوره جدید شوراها، زهرا زینلی اولین شهردار زن یک شهر در استان محسوب می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید شهرداری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند