Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در بازدید از تمرین تیم قایقرانی بوشهر حمایت از ورزش و ورزشکاران بوشهر را ضروری دانست و اظهار داشت: بانوان نیازمند توجه خاصی برای فراهم شدن فضای مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های ورزشی هستند.

وی به ظرفیت‌ها و قابلیت های گسترده استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شایسته استان برخوردار بوشهر نیست که با این همه قابلیت و ظرفیت با محرومیت‌های متعددی برای فعالیت ورزشی روبرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این همه برخورداری در استان بوشهر نباید در حمایت از جوانان و ورزشکاران کمبود و کاستی داشته باشیم و آنها محتاج امکانات اولیه مانند یک لباس باشند.

وی با اشاره به پیگیری این مسائل در مجلس، اضافه کرد: مدیران اجرایی باید هماهنگی و همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند و گام‌های بلندتری را در این زمینه‌ها بردارند.

جمیری با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های استان برای رونق ورزش و ایجاد زیرساخت مناسب در ورزش استان بوشهر افزود: رایزنی‌هایی با محیط زیست و دستگاه های مربوط برای لایروبی کانال قایقرانی انجام شده و امیدواریم شاهد رفع مسائل باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رشته‌های متناسب با اقلیم بوشهر از جمله قایقرانی باید حمایت شوند، گفت: باید هدف‌گذاری مناسبی در این رشته ورزشی انجام شود تا شاهد پیشرفت و تقویت آن در کشور باشیم.

وی افزود: همه تلاش ما این است که این تغییر نگاه را ایجاد کنیم که بوشهر را به کوچکی مساحت و کمی جمعیت آن نبینید بلکه به داشته هایش که کمبودی ندارد هم از لحاظ منابع انسانی و هم از نظر منابع مادی بیشترین داشته ها را دارا می باشد و تا این تغییر نگرش نسبت به بوشهر انجام نشود تحول مطلوب را در بوشهر نخواهیم دید.

کد خبر 5354090

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم جمیری مجلس شورای اسلامی نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف واکسن کرونا عکس استانها گرگان کتاب و کتابخوانی هفته بسیج اردبیل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!

به گزارش ''ورزش سه''، بین دو نیمه دیدار گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، یک اتفاق عجیب رخ داد. گل‌گهری‌ها که این مسابقه را با کیت نخست خود که به رنگ سرمه‌ای هست آغاز کرده بودند، در آغاز نیمه دوم با لباس سفید رنگ وارد زمین شدند!

ماجرا از این قرار است که در جلسه شب گذشته، ناظر و نماینده فدراسیون تائید کرده بودند که شمس آذر از کیت اول خود به رنگ سبز استفاده کند و گل‌گهر هم به دلیل میزبانی لباس نخست خود را به تن کرده بود، اما با شروع مسابقه و نزدیکی رنگ لباس دو تیم، داور مسابقه (ایمان کهیش) تشخیص می‌دهد که رنگ لباس‌ها به هم نزدیک است.

تصویری از نیمه نخست این مسابقه که دو تیم با لباس سرمه‌ای و سبز در زمین حاضر بودند.

نکته جالب اما اینجاست که با وجود اینکه شمس‌آذر لباس دوم خود را نیز به همراه داشت، اما از تیم میزبان خواسته می‌شود که لباس خود را تغییر بدهد. در نتیجه بازیکنان گل‌گهر در نیمه دوم با لباس سفید رنگ اما با همان شورت ورزشی که مختص لباس قبلی بود وارد میدان شدند و این دیدار در ادامه با لباس های سفید و سبز ادامه پیدا کرد.

بازیکنان گل گهر در نیمه دوم با این پیرهن و همان شورت ورزشی که نیمه اول به تن داشتند وارد میدان شدند.

نکته قابل توجه دیگر این است که دو هفته قبل، شمس آذر در تهران مهمان استقلال بود و پیش از آن مسابقه، ناظر به آن‌ها اجازه استفاده از کیت سبز رنگ را نداده بود اما برای این مسابقه این اجازه به آن‌ها داده شد.

عکس‌ها: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده