Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@15:48:06 GMT

یخبندان پاییزی شرق گلستان را فرامی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۰۰۸۹

یخبندان پاییزی شرق گلستان را فرامی‌گیرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،نوربخش داداشی اظهار کرد:‌ احتمال کاهش دمای هوا تا منفی ۲ درجه در شهرهای کلاله، مینودشت، گالیکش و سایر مناطق مسکونی شرق استان محتمل است و شهروندان باید برای بروز یخبندان آمادگی داشته باشند.

به گفته داداشی، حفاظت از تاسیسات مربوط به آب و فاضلاب، عایق‌بندی کنتور و لوله های آب خارج ساختمان و پیش‌بینی سیستم‌های گرمایشی برای واحدهای گلخانه از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با خروج این سامانه به تدریج از سرمای گلستان کاسته می‌شود و تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

داداشی از بارش برف طی شبانه روز گذشته در ارتفاعات گلستان خبر داد و گفت: بیشترین بارش برف در استان با 7 سانتی‌متر در روستای قلعه قافه و  4 سانتی‌متر در روستای توسکاچال مینودشت گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین میزان بارش باران هم در رامیان با ۲۳ میلی‌متر، ۲۲.۶ میلیمتر در لوه و ۱۷ میلی‌متر در توسکاچال مینودشت ثبت شده است.

کد خبر 638071 برچسب‌ها استان گلستان آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا