Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:36:11 GMT

تدارک ۶۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۰۷۰۹

تدارک ۶۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دزفول

به گزارش ایرنا سرهنگ محمدرضا لیلی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: بسیج پنجم آذرماه سال ۵۸ به فرمان امام راحل برای تامین امنیت و آسایش مردم تشکیل شد و همواره با روحیه اخلاص، ایمان و از خودگذشتگی به نیازهای مردم رسیدگی و آنها را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار امسال را " بسیج پاره تن مردم است" عنوان کرد و افزود: بسیج برگرفته از مردم، برای مردم و برای برطرف کردن دغدغه‌های آنها ایجاد شده است. 

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شوند، اظهارداشت: در اولین برنامه، شنبه ۳۱۳ بسته‌ معیشتی برای گره گشایی از مشکلات محرومان و نیازمندان با حضور مسئولان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود:  فضاسازی شهرستان، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا، بهره‌برداری از ۲ خانه محروم در شیرین آب و حمزه، تعمیر یک باب منزل مسکونی، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، بارفیکس، فوتبال، تیراندازی، تنیس روی میز و طناب کشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول است. 

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذرماه در حسینیه ثارالله با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان خبر داد و گفت: تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری میز خدمت به صورت گسترده با حضور مسئولان دزفول در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 سرهنگ لیلی زاده اظهارداشت: گردهمایی سران طوایف و عشایر با حضور بزرگان و ریش سفیدان برای ایجاد همدلی و وحدت بین اقوام مختلف برای ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام مختلف، برگزاری ایستگاه صلواتی به صورت گسترده با پخش گل و شیرینی، رژه موتوری و خودرویی به صورت گسترده در تمام شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیاده روی خانوادگی در محدوده پارک رسالت، برگزاری جشنواره‌های هنری شعرخوانی، متن ادبی و خطاطی، نمایشگاه خط و خوشنویسی، افتتاح پایگاه بسیج در کارخانه دوده فام، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال نوجوانان، دلنوشته‌ای برای شهدا، نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک خانواده، حضور سازمان یافته بسیجیان در مصلا و تجلیل از بسیجیان پیشکسوت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: اهدای کیف و نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند، کاشت ۲۰۰ اصله نهال به نیت شهدا در حاشیه شهرها، رنگ‌آمیزی و ترمیم مزار شهدا، ویزیت رایگان درمانگاه امام صادق(ع) با حضور پزشک عمومی و متخصص، اعزام گروه جهادی پزشکی به یکی از مناطق محروم، همایش پیاده روی برای پیشکسوتان نیروهای مسلح، اهدای سه هزار بسته بهداشتی شامل ماست و الکل در منطقه محروم از جمله بخش چغامیش توسط کانون بسیج مهندسان، اجرای جشنواره ذهن خلاق با رویکرد سلامت گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول است.

وی افزود: فیلم "منصور" زندگی نامه شهید منصور ستاری که  فیلم برتر جشنواره عمار است نیز به مناسبت هفته بسیج در دزفول اکران خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول به حضور فعال بسیجیان در واکسیناسیون کرونا اشاره کرد وگفت: سه سوله بسیج برای واکسیناسیون آماده شده و تاکنون ۴۸ هزار و ۴۴۶ دُز واکسن کرونا در سالن ۹ دی تزریق شده است. 

وی افزود: واکسیناسیون خانه به خانه نیز توسط بسیجیان در حال انجام است که تا آخر آبان ادامه خواهد داشت. 

برچسب‌ها دزفول خوزستان هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان هفته بسیج دزفول خوزستان هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان برنامه های هفته بسیج هفته بسیج در دزفول دیگر برنامه ناحیه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه