Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حضور سعید عزت اللهی آماده در میانه زمین ایران نعمت بزرگی است و او حالا کنار احمد نوراللهی در سیستم دارای دو هافبک دفاعی فوق العاده کار می‌کند و شب گذشته هم یکی از خوب‌های تیم اسکوچیچ مقابل سوریه بود.

عزت اللهی در مورد دو پیروزی در این فیفادی گفت: خداراشکر می‌کنم این اردو با دو برد دیگر همراه بود و خداراشکر که نزدیک تر از همیشه به جام جهانی هستیم و امیدوارم که جشن صعود را با هواداران در بازی بعدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالیم و به همه کادر خسته نباشید می‌گویم. بچه‌هایی که زحمت کشیدند و با توجه یه شرایط زمین و جوی و همه مشکلاتی که بود خداراشکر می‌کنم. دوبازی که واقعا سخت بود. لبنان و سوریه تیم‌هایی بودند که شاید از لحاظ امتیازی بالا نبودند اما بازی سختی بود.

کریم انصاری فرد که کنار سعید ایستاده به شوخی به او می‌گوید: “کتابی گفتن را ادامه بده!” عزت اللهی هم جواب او را این‌طور می‌دهد: “به نظرم علی جهانبخش در کتابی گفتن اول است” کاپیتان کریم نیز با شوخی به سعید تذکر می‌دهد: پشت سر کسی که اینجا نیست نباید غیبت کنی و باید خودش باشد که دفاع کند؛ پشت سر داداش من غیبت نکن. در نهایت کریم انصاری فرد به دو جمله بسنده کرد و گفت: مبارک همه مردم ایران باشد. امیدواریم همیشه دل‌شان شاد باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی خبر ویژه سعید عزت اللهی کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)