Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل نقشی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" و با رویکرد کمک به رفع مشکلات مردم و نظام پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: گردهمایی و پذیرایی از بسیجیان و شنیدن رهنمودها و سخنان مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب تبیین گام دوم انقلاب و غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا و میثاق دوباره با آنان در طول این هفته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا ارایه خدمات رایگان درمانی و برپایی ایستگاه سلامت، دیدار چهره به چهره با روحانیون و میزگرد عصر خاطره بسیجیان، کمک‌های مومنانه و تولید محتوای مختلف برای انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

سرهنگ مودبی با بیان اینکه برنامه هفته بسیج متنوع و در راستای علاقه جوانان و بسیجیان است، اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی، برگزاری مسابقات ورزشی شاما تیراندازی پیاده رویی خانوادگی و فوتسال، تجلیل از بسیجیان نمونه ، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج در مدارس و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از دیگر برنامه های این هفته در مهاباد است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد خدمت رسانی بسیجیان به مردم شریف ایران اسلامی است، بیان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی، نظامی و مردمی در دنیاست و ما در هیچ کجای دنیا شبکه‌ای مشابه همچون بسیج نداریم.

 هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای که بیشتر در فضای مجازی است گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود