Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نهمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها بر لزوم تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه ها، اهمیت هوشمندسازی، ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم، بهره بردن از ظرفیت خیرین امنیت ساز و ... تاکید کرد.

سردار اشتری به پیام سراسر لطف و امیدآفرین مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور عنوان کرده اند؛ به دنبال پیام مقام عظمای ولایت وظایف ما نیز دو چندان خواهد شد و در راستای محقق شدن فرمایشات ایشان تمامی ظرفیت ها را باید به کارگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیام فرمانده معظم کل قوا باعث افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار داده شده، از این رو باید در این حوزه از تمامی ظرفیت ها در راستای ایجاد تغییر و تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه ها بهره ببریم.

وی افزود: ایجاد هرگونه تحول در کلانتری و پاسگاه ها، افزایش رضایت مندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه ها را به عنوان یک عبادت تلقی کنید که ان شاء الله به دنبال این خدمت رسانی مطلوب پاداش معنوی نیز نصیب شما خواهد شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: بحمداله در راستای تحقق تاکیدات فرمانده معظم کل قوا در حوزه تحول در کلانتری و پاسگاه ها اقدامات مطلوبی انجام شده اما این میزان کافی نیست و باید بیش از گذشته در این حوزه فعالیت کرده و به گونه ای عمل کنیم که کلانتری و پاسگاه ها به عنوان امن ترین و پاک ترین محیط برای مردم تلقی شود و مردم بدانند که دلسوزترین و پاسخگوترین افراد در کلانتری‌ها مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بحمداله اعتماد مردم به کارکنان کلانتری ها افزایش یافته است اما این اعتماد و رضایت مندی باید ارتقاء یابد و برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و ارتقاء رضایت مندی ها شبانه روز و تا پای جان پای کار باشیم؛ در این راستا مصوباتی که در جلسات مطرح می شود باید پیگیری و به مرحله عمل و اجرا برسد، چرا که در غیر این صورت نتیجه مطلوبی هم به دست نخواهیم آورد، بنابراین باید از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله شرکت های دانش بنیان و همچنین نخبگان بهره ببریم.

سردار اشتری بر لزوم صیانت از کارکنان و ارتقاء معیشت آنها تاکید و خاطرنشان کرد: ارتقاء معیشت کارکنان خصوصا افرادی که در کلانتری و پاسگاه ها مشغول خدمت رسانی هستند در نیروی انتظامی در اولویت بوده و قرار دارد چرا که ارتقاء معیشت کارکنان در انجام بهتر ماموریت‌های محوله و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

وی بر اهمیت هوشمندسازی در کلانتری و پاسگاه ها تاکید و تصریح کرد: هوشمندسازی یکی دیگر از اولویت های نیروی انتظامی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد چرا که می تواند تحولات عظیمی را در نیروی انتظامی به وجود آورد.

فرمانده نیروی انتظامی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیرین امنیت ساز پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری بهره بردن از ظرفیت خیرین امنیت ساز است؛ از این رو این موضوع باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و به نحو مطلوب از این ظرفیت در راستای رسیدن به اهداف مدنظر بهره برداری کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی پلیس هوشمندسازی کلانتری ماموریت پاسگاه تحول در کلانتری و پاسگاه ها فرمانده نیروی انتظامی رسانی مطلوب خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم