Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، از اجرای ۲۳ برنامه در استان قم هم‌زمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی خبر داد که رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع شهدا و دفاع مقدس و برپایی ایستگاه‌های اهدا و مطالعه کتاب در مجتمع‌های تجاری  استان قم برخی از آن‌ها به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به این‌که هفته کتاب همواره بهانه خوبی بوده تا نسبت به فعالیت‌های حوزه کتاب در استان یادآوری داشته باشیم، عنوان کرد: این هفته فرصتی است تا زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه تولید، چاپ و توزیع کتاب که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند را گرامی بداریم.

موسوی کاشانی با بیان این‌که بیش از ۱۳۰۰ ناشر در استان قم فعال هستند، عنوان کرد: اکنون بیشترین مجوز کتاب بعد از تهران به قم اختصاص داشته و در بخش کتاب دینی رتبه اول کشور را دارد و همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت بحث نشر و کتاب در قم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین به اجرای ۲۳ برنامه فرهنگی کتاب‌محور در قم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی برای هفته کتاب در قم پیش‌بینی شده است و با توجه به این‌که امسال کنگره ملی شهدای استان قم را داریم از تعدادی کتاب با موضوع شهدا و دفاع مقدس رونمایی خواهد شد. همچنین نشست‌های تخصصی معرفی کتاب نیز با همکاری انجمن‌های ادبی استان در روز‌های مختلف این هفته برگزار خواهد شد.

موسوی کاشانی با اشاره به اجرای طرح کتابگردی در کتابفروشی‌های استان با حضور مسئولان استانی تاکید کرد: تقدیر از ناشران و کتابفروشان استانی و همچنین ناشر مولفان برگزیده را نیز برای این هفته پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از آماده‌سازی و معرفی کتاب‌های چاپ اول به مخاطبان خبر داد و گفت: در این طرح مجموعه‌ای از کتاب‌های تازه منتشر شده را در فضای مجازی معرفی می‌کنیم تا مخاطبان با کتاب‌های چاپ اول خوب و مناسب به مناسبت هفته کتاب آشنا شوند.

او در ادامه صحبت‌های خود از خرید کتاب به مناسبت هفته کتاب نیز خبر داد و یادآور شد: کتاب‌هایی که توسط هیات منتخب ارزیابی شده‌اند در این هفته خریداری خواهند شد، برپایی ایستگاه‌های مطالعه در مجتمع‌های تجاری قم با کمک اصناف برای هفته کتاب اجرایی می‌شود و قرار است اهدای کتاب به مخاطبان و مردم را نیز داشته باشیم.

حسینی کاشانی در پایان صحبت‌های خود به اهدای کتاب به مناطق محروم روستایی اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها علاوه بر مناطق محروم به مراکز فرهنگی استان نیز اهدا خواهد شد. دیدار با ائمه جماعات استان درباره موضوعات کتاب، مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته پیش‌بینی شده است.

بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدای کتاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی که تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان، خاطرنشان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعاً با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: از آنجایی‌که تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به شمار می‌رود، اینترنت خانگیADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت اضافه کرد: با تأمین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجه‌ای در استان برای سال جاری در دست اقدام است‌.

کد خبر 750853

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم