Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشارچی با اشاره به سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: استقبال و بازدید از طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی، دیدار با خانواده شهدا ء، دیدار با خانواده نخبگان، جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های مهم رئیس جمهور به استان در روز پنجشنبه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان گفت: پنج وزیر و معاون رئیس جمهور، دکتر رئیسی را در سفر استانی روز پنج شنبه ۲۷ آبان ماه به استان زنجان همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن افشارچی با اشاره به سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: استقبال و بازدید از طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی، دیدار با خانواده شهدا ء، دیدار با خانواده نخبگان، جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های مهم رئیس جمهور به استان در روز پنجشنبه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این سفر وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر ارشاد، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کار و برخی از معاونین رئیس جمهور حضور دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سامانه ویژه ۱۱۱ برای پاسخگویی به مشکلات مردم در استان پیش بینی شده است، گفت: همچنین سامانه ۱۱۱.ir رأی بارگذاری مشکلات مردم اندیشیده شده است.

افشار چی تاکید کرد: میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی با حضور نمایندگان وزیرانی که به استان سفر می‌کنند از فردا تا پنج شنبه راه اندازی می‌شود تا مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور استاندار زنجان پنجشنبه این هفته ۵ وزیر او رئیس جمهور به استان دیدار با خانواده استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند