Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:59:10 GMT

قرعه‌کشی لیگ زورخانه‌ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۲۵۸۷

قرعه‌کشی لیگ زورخانه‌ای برگزار شد

به گزارش ایرنا، لیگ زورخانه‌ای سال ۱۴۰۰ در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲ میل بازی، سنگ، ۳و۴و۵و۶ میل بازی، کباده و میل‌گیری سنگین برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در ۲ گروه ۴ تیمی با عنوان «پهلوانان واقعی، شهدا هستند» برگزار خواهد شد که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، در «گروه الف» تیم‌های بسیج الف، هیات زورخانه‌ای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و در «گروه ب» نیز بسیج ب، فتوت شاهرود، هیات‌های زورخانه‌ای اصفهان و مازندران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز این رویداد ملی از ورزش‌های زورخانه‌ای از ۱۱ آذر به میزبانی تهران خواهد بود که در نوبت صبح تیم‌های «گروه الف» و در نوبت عصر هم تیم‌های «گروه ب» با هم رقابت خواهند داشت.

مراسم قرعه‌کشی امروز (چهارشنبه) با حضور مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، سیدحسن سبزواری (نایب رییس فدراسیون)، مسعود ملکی (دبیر فدراسیون)، محمدشهباز علیزاده (رییس سازمان لیگ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی)، مسوولین کمیته‌های مختلف فدراسیون و سازمان لیگ و نمایندگان ۸ تیم شرکت کننده برگزار شد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری لیگ در هر رشته‌ای زمینه‌ساز توسعه آن رشته ورزشی خواهد بود و اگر بخواهیم شاهد شکوفایی این ورزش اصیل و ایرانی در جای جای ایران اسلامی باشیم باید لیگ پرباری را در ورزش زورخانه‌ای داشته باشیم.

باران چشمه افزود: هدف اصلی از برگزاری لیگ برتر زورخانه‌ای توسعه بیش از پیش فرهنگی و رسانه‌ای این ورزش در جامعه است و در صدد هستیم که با برنامه‌ریزی، نسبت به توسعه جنبه‌های فرهنگی این ورزش اقدامات موثری را انجام دهیم و از جهتی دیگر برای اینکه عموم مردم ایران با زیبایی این رشته ملی بیشتر آشنا شوند می‌بایست از ظرفیت بالا و بسیار خوب و همدلی مسوولین رسانه ملی استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفان فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!