Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های انجام شده یکی از  تجمع‌کنندگان اظهار داشت: عدم اجرای احکام قطعی دادگاه مورخ ۹۹/۰۷/۲۱ مبنی بر تخلیه غرفه‌هایی از غرف میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز دلیل اجرای تجمع ماست و ما جز اجرای حکم دادگاه خواسته  دیگری نداریم. وی افزود: اینکه شهرداری اهواز در یک سال گذشته از اجرای حکم دادگاه خودداری کرده است، خود جای سوال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این تجمع ادامه داد: زمان قرارداد اجاره غرفه‌های میدان تره‌بار الغدیر سالها است به پایان رسیده است که علی‌رغم عدم تمدید قرارداد تاکنون از سوی موجر تخلیه نشده‌اند.

وی توضیح داد: غرفه‌های میدان برای عرضه میوه و تره‌بار با رقم‌های بسیار ناچیز از سوی سازمان میادین به برخی افراد اجاره داده شده است در حالی که حق اجاره دادن و واگذاری غرف را ندارند، اکثرا این مکان‌ها را با ارقام نجومی به اشخاص ثالث واگذار کرده‌اند. این مورد به خودی خود تخطی از مواد قرارداد اولیه مبنی بر عدم واگذاری به غیر است.

وی خاطرنشان کرد: نهایتا پس از برگزاری چندین جلسه و صمع دفاعیات، دادگاه حکم تخلیه را صادر کرد. اما متاسفانه اکنون پس از گذشت یک سال، همچنان شهرداری و سازمان میادین از اجرای حکم خودداری کرده اند. ما خواهان ملاقات با شهردار و شنیدن دلایل و چرایی عدم اجرای حکم دادگاه هستیم.

کد خبر 637971

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود