Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نادر صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های آذربایجان‌غربی آماده صادرات است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تسهیل صادرات سیب در گمرکات استان، با ایجاد پایانه اختصاصی صادرات سیب و انجام تشریفات گمرکی به صورت شبانه‌روزی و نیز اختصاص مسیر سبز به منظور خروج خارج از نوبت محصول سیب استان ، باید جهاد کشاورزی نوع سیب درجه یک و درجه ۲ را در برگه مشخصات قید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اگر نوع درجه سیب در اظهار نامه مشخصات قید شود روند صادرات در گمرک به طور صحیح انجام می‌شود و مشکلی در روند صادرات رخ نخواهد داد.

صادقی با اشاره به روند توزیع مرغ منجمد در استان عنوان کرد: در رابطه با توزیع مرغ منجمد نیز روزانه به طور متوسط حدود ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود که طی روزهای آینده توزیع در  سطح بازار تداوم خواهد داشت.

صادقی بیان کرد: با توجه به اینکه  محدودیتی در منابع تامین مرغ منجمد وجود ندارد باید به قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در دسترس عموم مردم و مراکز مورد درخواست قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان گمرک، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به بیان نظارت و پیشنهادات خود در رابطه به حل مسائل موجود در تنظیم بازار استان پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیب صادرات سیب جهاد کشاورزی سردخانه آذربایجان غربی مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان

حسین ظفری هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی کشور برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت گفت: سازمان هواشناسی برای روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و برای روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت نیز برای استان‌های شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استانهای تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: بر اساس این هشدار بارش شدید باران و درپی آن احتمال احتمال جاری شدن سیلاب و وقوع آبگرفتگی در این استان‌ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد گرد و خاک محلی از جمله مواردی است که می تواند در پی این هشدارها رخ دهد. همچنین در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی را برای استان‌های ذکر شده احتمال دارد.

ظفری توصیه کرد: هموطنان در این دو روز از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

وی افزود: اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را به مردم استان‌های درگیر با این سامانه نیز توصیه می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نیروهای امدادی در این استان‌ها به حالت آماده باش درآمده و تمهیدات لازم نیز در این خصوص گرفته شده است. امیدواریم که این سامانه بارشی نیز بدون خسارت از کشور خارج شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد