Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:15:30 GMT

پایان کار مارسلو؛ مقصد بعدی اسطوره مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۰۷۲

پایان کار مارسلو؛ مقصد بعدی اسطوره مشخص شد؟

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و احتمالا به برزیل باز می‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال از ژانویه 2007 در عضویت این باشگاه قرار دارد ولی افسانه او در رئال رو به پایان است و مارسلو در پایان فصل باید به دنبال مقصدی جدید باشد.

 

 

 

 

رئال تمایلی برای تمدید با مارسلو ندارد؛ بازیکنی که از دو سال پیش دیگر فروغ گذشته را از دست داده و تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت های هر از چند گاه مارسلو نیز او را از یک روند باثبات به دور کرده و دیگر فرم سابق خود را از دست داده است.

مارسلو قرار بود تابستان امسال از رئال جدا شود ولی ترجیح داد تا پایان قراردادش بماند و مقصد بعدی او احتمالا تیمی در فوتبال برزیل خواهد بود.

 

 

 

 

اخیرا نشریه لانس برزیل خبر از بازگشت احتمالی مارسلو به فلومیننزه داد و امروز وبسایت "تورسدورس"، ادعای دیگری را مطرح کرد مبنی بر اینکه تیمی دیگر از شهر ریو یعنی بوتافوگو نیز علاقه مند به جذب مارسلو است. مارسلو از فلومیننزه بود که شروع به درخشش کرد و راهی رئال شد ولی ممکن است در بازگشت راهی تیم رقیب شود.

بوتافوگو پس از یک فصل حضور در دسه دوم اخیرا به سوپرلیگ برزیل بازگشته و برای تقویت خود کیسوکه هوندا و سالومون کالو را نیز جذب کرد. مارسلو هم می تواند ستاره بعدی بوتافوگو باشد. مشکل اصلی اما به دستمزد مارسلو بر می گردد و باید دید بوتافوگو چگونه می تواند با مارسلو بر سر رقم مورد تقاضای او توافق کند.

 

 

رئال مادرید مارسلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد