Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست معارفه نماینده صدا و سیمای مرکز البرز در شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه سند اجرا و عملیات به دستگاه های اجرایی این شهرستان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس این سند باید روزشمار کارها و اقدامات عملیاتی مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف این سند انتظار می‌رود رسانه‌ها همکاری ویژه ای را در اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم و انعکاس مشکلات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ساوجبلاغ دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه فرهنگ است به طوریکه می توان از ظرفیت روستاهای این شهرستان برای مهد فرهنگ و گردشگری بهره برد.

وی یادآورشد: اگر رسانه ها با مسئولان همراه نباشند خدمات دستگاه های اجرایی مغفول می ماند و باید در کنار رسانه ها برای رشد و تعالی پیش رفت.

مهرور یادآورشد: اجرای برنامه های فرهنگی روستایی از جمله اقدامات پیش بینی شده در حوزه رسانه است و با توجه به در پیش بودن ۱۷ آذر روز هشتگرد برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

گفتنی است در پایان با حضور مدیر خبر صدا و سیمای مرکز البرز ناصر ترکیان به عنوان نماینده صدا و سیمای مرکز البرز در شهرستان معارفه شد.

کد خبر 5354460

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی مهرور ساوجبلاغ فرمانداری ساوجبلاغ ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی