Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:13:29 GMT

ویدال از هواداران تیم ملی شیلی عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۴۴۴

ویدال از هواداران تیم ملی شیلی عذرخواهی کرد

ستاره تیم فوتبال اینتر از هموطنانش به خاطر کاری که در بازی اخیر تیم ملی شیلی انجام داد، عذرخواست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال شیلی بابت اخراج شدنش از بازی بامداد امروز (سه‌شنبه) قرمزپوشان آمریکای جنوبی مقابل اکوادور از هواداران عذرخواهی کرد.

ویدال در دقیقه 13 این بازی خانگی به خاطر خطایی که انجام داد کارت قرمز مستقیم گرفت و خیلی زود شیلی را 10 نفره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق کار میزبان را سخت کرد و در نهایت منجر به باخت 2 بر صفر آنها شد. شیلی در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست به رده چهارم جدول بازی‌‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 صعود کند اما حالا با 16 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

ویدال 34 ساله که به خاطر خطایی شدید روی فلیکس تورس، در یکصد و بیست‌و‌نهمین بازی ملی‌اش اخراج شد، گفت: هنوز هم نمی‌توانم باور کنم. فقط می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم، هواداران، اعضای کادر فنی، خانواده‌ام و تمام کشور عذرخواهی کنم. من تا انتهای راه خواهم جنگید.

جایگاه فعلی شیلی نه تنها این تیم را مستقیماً به جام جهانی نمی‌رساند بلکه آن را از رفتن به پلی‌آف بین قاره‌ای نیز محروم خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال شیلی جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال شیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی