Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی تیم ملی برابر سوریه فرصت مهمی را از علیرضا بیرانوند گرفت تا او نتواند به بازی ملی شماره ۵۰ خود برسد اما کریم انصاری فرد به بازی شماره ۹۰ خود رسید.

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند و کریم انصاری فرد برابر لبنان به بازی شماره ۴۹ و ۸۹ خود در تیم ملی فوتبال ایران رسیده بودند.

انصاری فرد این فرصت را دارد که بعد از علی دایی، جواد نکونام، علی کریمی، احسان حاج صفی، مهدی مهدوی کیا، سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان، هشتمین عضو خانواده صد تایی های تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در بازی های آتی تیم ملی این فرصت را دارد که به باشگاه پنجاه تایی های تیم ملی برسد، بیرانوند به علت انجام اشتباه در بازی برابر تیم ملی فوتبال لبنان در بازی برابر سوریه روی نیمکت تیم ملی نشست و این فرصت نصیب امیر عابدزاده شد تا برای اولین بار در یک بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی محک بخورد، عابدزاده در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال کامبوج به میدان رفته بود اما آن بازی، چندان جدی نبود و اولین بازی و محک جدی او در بازی برابر تیم فوتبال کشور سوریه رخ داد.

کریم انصاری فرد هم در بازی مقابل سوریه و در دقایق پایانی به میدان آمد تا با همین چند دقیقه بازی کردن، یک بازی ملی دیگر به کارنامه اش اضافه شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند کریم انصاری فرد تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس

علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران قهرمان جام‌ ملت‌های آسیا شد.

تیم ملی فوتسال ایران امروز در دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر تایلند قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. 

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد