Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:23:13 GMT

شهردار شوشتر معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۵۰۱

شهردار شوشتر معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه و با برگزاری آیینی در فرمانداری شهرستان شوشتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «احمدرضا عمانی» به‌عنوان شهردار شوشتر معرفی و از خدمات محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر تقدیر شد.

«محمدحسین پورمحمدی» رئیس شورای شهر شوشتر در این آیین با بیان اینکه شورای شهر شوشتر شورای مردمی است نه وابسته به شهرداری اظهار کرد: ما به‌عنوان شورای مردمی مطالبات مردم را از شهردار شوشتر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه از ادارات شهرستان شوشتر درخواست داریم که برای مطالبات مردم با شورای شهر و شهرداری همکاری کنند، افزود: همچنین از مدیرکل امور شهری و استانداری خوزستان و مشاوره اجرایی استاندار درخواست داریم که نگاه ویژه‌ای به شهرداری شوشتر داشته باشند.

«عمانی» شهردار جدید شوشتر با اشاره اینکه خط قرمز مدیریت شهرداری شوشتر «فساد ستیزی» است، بیان کرد: در مدیریت خود در شهرداری شوشتر تلاش می کنم که در رسیدگی به محلات محروم، عدالت محوری، گسترش روحیه جهادی، بهره‌گیری از نخبگان و مبارزه با فساد ستیزی اداری از ویژگی‌های مدیریت خود در شهرداری باشد.

وی، مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری شهرداری شوشتر را حمایت از سرمایه‌گذار دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری شهرداری شوشتر فراهم کردن بسترهای مناسب برای حضور سرمایه‌گذار در این شهر است.

«فلسفی» مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در این مراسم اظهار کرد: از شروع به کار استاندار ویژه خوزستان برای حقوق معوقه کارگران شهرداری پیگیری‌های خوبی صورت گرفت؛ همچنین بیش از سه برابر ماه‌های قبل افزوده آلایندگی به‌حساب شهرداری واریز شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی سال با توجه اصلاحات قانونی ارزش‌افزوده داشتیم، افزود: سهم شهرداری از سه درصد به چهار درصد افزایش پیدا کرد.

فلسفی بابیان اینکه بحث هزینه‌های عمرانی اولویت با پروژه‌هایی است که اثربخشی برای مردم دارند، یادآور شد: در حوزه استانداری در کنار شورای شهر شوشتر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این عباس اسکندری نیا به شهردار شوشتر بود.

کد خبر 5354573

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر مراسم تودیع و معارفه استانداری خوزستان ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان بارش برف شیوع کرونا اردبیل شهرداری شوشتر شهردار شوشتر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه