Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مشارکت عموم مردم، صنایع، بنگاه ها و شرکت‌های اقتصادی در مقابله با همه گیری ویروس کووید ۱۹ در منطقه کاشان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلیرضا مروجی امروز _چهارشنبه ۲۶ ابان ۱۴۰۰_ در بازدید از کارخانه سیمان کویر کاشان، از مشارکت بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال این شرکت در راستای تامین و ارتقاء سلامت جامعه تقدیر کرد و گفت: برکتی که در تجهیزات اهدایی خیرین می‌باشد، باعث شده که هیچ بیماری از خدمات درمانی محروم نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سلامت فقط به حوزه پزشکی مربوط نمی شود و از آنجایی که کارآفرینی یکی از عوامل اجتماعی موثر برسلامت می باشد، افزود: این شرکت علیرغم مشارکت چشمگیر در زمان مقابله با کرونا به عنوان کار آفرین، حامی سلامت معرفی می شود.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز دراین نشست اظهار داشت: خیرین سلامت در موج سهمگین کرونا در زمان طلایی و مناسب به یاری دانشگاه شتافتند و حوزه بهداشت و درمان را یاری رساندند.

فاطمه عطوف افزود: حمایت های مالی خیرین در شرایط اقتصادی نامطلوب جامعه جای بسی تقدیر و تشکر دارد چرا که با حمایت های همه جانبه خیرین بزرگوار توانستیم تجهیزات مورد نیاز کادر درمان را تامین نماییم.

وی خاطر نشان کرد: با یاری خیرین در سطح منطقه، گام های موثری در تامین نیازهای اساسی و ضروری حوزه سلامت بر اساس اولویت برداشته شد.

حسین نیک زاد، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این جلسه، از کلیه اعضا شرکت سیمان کویر کاشان که در بحران کرونا جهت کمک و یاری رساندن به دانشگاه پیش قدم شدند، تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و سردیس ابوعلی سینا از اقدام نیک شرکت سیمان کویر کاشان قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 536119

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مشارکت مردمی کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور