Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروزعطایی پس از شکست ۳ برصفر تیمش لبنیات هراز آمل برابر تیم پیکان تهران درچارچوب هفته هشتم این رقابتها درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امیرخداپرستی و مهرداد بابایی دو بازیکن کلیدی این فصل تیم هراز بودند که متاسفانه غیبت آنها به علت مصدومیت باعث شروع باخت های تیم شد.

وی درعین حال با بیان اینکه متاسفانه در دو بازی اخیر برابر مس رفسنجان و پیکان اصلاً خوب کار نکردیم، گفت: البته برای بازی با پیکان تهران مطمئن بودم که بازی سختی را برابر این تیم پیش رو خواهیم داشت و به همین وضعیت هم رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم لبنیات هرازآمل ادامه داد،: بازگشت بازیکنان مصدوم ومطرح تیم پیکان و حضور آنها دراین مسابقه، کفه برتری را نسبت به تیم ما افزایش داده بود و عملکرد این تیم را نسبت به بازی های گذشته متفاوت تر کرده بود.

عطایی اضافه کرد: به هرحال در بازی های پیش رو وکل بازی های این فصل قطعاً پیروزی وشکست برای هر تیمی رقم خواهد خورد و شرایط در ادامه دسخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

با برنامه هراز آمل را شکست دادیم

درهمین حال سرمربی تیم پیکان تهران، از پیروزی تیمش وعملکرد خوب شاگردانش در بازی مهم برابر تیم لبنیات هراز ابراز رضایت کرد.

پیمان اکبری افزود: بازی راحتی برابر تیم لبنیات هرازآمل نبود و این تیم با کادرفنی خوب و عملکرد مطلوب بدون شک امسال یکی از مدعیان لیگ خواهد بود.

وی ادامه داد،: خداراشکر می کنیم بابت پیروزی که دراین بازی کسب کردیم، برای پیروزی برابر تیم هرازآمل برنامه داشتیم وبه خوبی توانستیم از موقعیت هایی که تیم میزبان دچار اشتباه می شد، نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به اینکه با شروع لیگ برتر ۵ بازیکن اصلی این تیم مصدوم وعملا بازی های لیگ بدون حضور آنها دنبال می شد، گفت: نتایج ضعیف هفته های شروع لیگ ناشی از همین امر بوده وخوشبختانه رفته رفته بازیکنان درجه یک این تیم با رفع مصدومیت به ترکیب بازگشتند وتوانستند با عملکرد خوب خودشان پیروزی را برای پیکان رقم بزنند.

به گزارش مهر، تیم لبنیات هراز آمل درچارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه با نتیجه ۳ برصفر برابر میهمان مدعی خود پیکان تهران تن به شکست داد. شاگردان بهروزعطایی درتیم لبنیات هرازآمل با قبول سومین شکست این فصل خود با ۱۳ امتیاز رده سومی خود را به تیم پیکان ۱۵ امتیازی پس دادند.

کد خبر 5354614

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز عطایی والیبال لیگ برتر والیبال زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان شیوع کرونا اردبیل بارش برف تیم لبنیات هراز پیکان تهران تیم پیکان برابر تیم هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان