Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته هشتم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ عصر امروز چهارشنبه در هفت شهر کشور برگزار می‌شود که در یکی از این مسابقات، دو تیم بالانشین لبنیات هراز آمل و پیکان تهران حساس‌ترین مسابقه هفته را در آمل برگزار می‌کنند.

بهروز عطایی و شاگردانش که تا کنون از هفت بازی برگزار شده پنج برد و ۱۳ امتیاز کسب کرده‌اند پس از سپاهان ۲۰ امتیازی و شهرداری ارومیه ۱۷ امتیازی در رتبه سوم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرازی‌ها با توجه به شکست ۳ - ۱ که یکشنبه ۲۳ آبان و در هفته هفتم رقابت‌ها مقابل مس رفسنجان در زمین این تیم پذیرا شدند نتوانستند از فرصت فاصله گرفتن از تیم‌های چهارم و پنجم استفاده کنند و حالا باید برای حفظ موقعیت خود در جدول پیکان تهران را شکست دهند تا به یک یا حتی دو پله پایین‌تر سقوط نکنند.

حریف امروز لبنیات هراز آمل تیمی است که تعدادی از ستاره‌های والیبال ایران را در اختیار دارد. حضور بازیکنان باتجربه‌ای مانند حمزه زرینی، آرمین تشکری، امیرحسینی، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی در کنار چهره‌های شناخته‌ شده‌ای همچون پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و مهران فیض امام‌دوست از پیکان تیمی پرمهره ساخته است.

 البته مصدومیت تعدادی از بازیکنان شاخص این تیم در هفته‌های ابتدایی دست پیمان اکبری سرمربی جوان و کاربلد والیبال ایران این تیم را برای چیدن مهره‌ها در زمین باز نگذاشت. با این حال پیکان تحت هدایت پیمان اکبری تا کنون چهار برد به دست آورده و هر چهار بردش نیز سه امتیازی بود. این تیم هفته هفتم را با برد ۳ – ۰ مقابل شهرداری ورامین پشت‌سر گذاشت و توانست با توجه به شکست شهداب یزد مقابل هورسان رامسر رتبه چهارم را در اختیار بگیرد و یک هفته پیش از بازی با لبنیات هراز، همسایه این تیم در جدول شود. امروز نیز پیکانی‌ها به دنبال کسب پنجمین برد خود هستند تا در ادامه روند صعودی خود در جدول، رتبه سوم را در اختیار بگیرند.

اما شاگردان بهروز عطایی نیز در پنج هفته از هفت هفته برگزار شده نشان دادند تیمی نیستند که به سادگی شکست را پذریا شوند. هر چند که لبنیات هراز آمل دیدار هفته هفتم را در زمین مس رفسنجان با ارائه یک بازی ضعیف و پر اشتباه به حریف واگذار کرد و فاصله زیادی با هراز هفته‌های پیروزی خود داشت، اما عملکرد این تیم مقابل سایر تیم‌ها حتی در بازی هفته پنجم مقابل سپاهان که شکست را پذیرا شده بود نشان می‌دهد این تیم حریفان خود را تحت فشار می‌گذارد.

عطایی برای بازی امروز مهرداد بابایی و امیرخداپرستی دو بازیکن اصلی و اثرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احتمالا از محمدکاظم غفاری و پوریا خانزاده بازیکن کم سن و سال و پراستعداد بهره می‌گیرد که در کنار باتجربه‌هایی مانند کاپیتان رضا قرا، علی شفیعی، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، مهدی رضایی و مجتبی یوسفی هم تجربه کسب می‌کنند و هم به کمک تیم می‌آیند.

لبنیات هراز آمل برای حفظ موقعیت خود در جدول باید تلاش کند که به صورت ممکن دیدار امروز را به سود خود تمام کند. شکست در مسابقه امروز می‌تواند در صورت برد تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ورامین مقابل حریفان، لبنیات هراز را تا رتبه ششم در جدول پایین بیاورد. شهداب یزد تیم پنجم جدول با ۱۲ امتیاز امروز در خانه از فولاد سیرجان ایرانیان تیم رتبه یازدهمی جدول میزبانی می‌کند و کار دشواری برای کسب یک برد سه امتیازی در پیش ندارد.

شهرداری ورامین هم تیم ششم جدول است که با ۱۱ امتیاز می‌تواند در صورت شکست لبنیات هراز و کسب برد خانگی مقابل شهرداری گنبد تیم ۱۰ امتیازی و رتبه هشتمی جدول، ۱۴ امتیازی شود و لبنیات هراز را پشت‌سر بگذارد.

نکته مهم‌تر این که برد امروز لبنیات هراز باید سه امتیازی باشد تا حاشیه امن این تیم در جدول حفظ شود. چرا که در صورت برد با دو امتیاز و ۱۵ امتیازی شدن، با توجه به احتمال کسب برد سه امتیازی شهداب یزد دیگر تیم ۱۲ امتیازی جدول، این تیم یزدی نیز ۱۵ امتیازی می‌شود و می‌تواند از لبنیات هراز سبقت بگیرد.

سایپا – هورسان رامسر؛ نبرد برای فرار از قعر

دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور نیز عصر امروز در تهران باید به مصاف سایپا برود. دیداری بین دو تیم همسایه در جدول که مانند تقابل لبنیات هراز و پیکان تهران از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است. هورسان رامسر با هشت امتیاز از هفت بازی در حال حاضر تیم دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال است و سایپا نیز از همین تعداد بازی با چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

هورسان رامسر که پس از هفته پنجم مسابقات به دلیل کسب پنج شکست با سرمربیگری فرشاد سعیدی ناچار به تغییر سرمربی شد، دیدارهای خانگی هفته ششم و هفتم را با سرمربیگری مسعود آرمات به ترتیب مقابل فولاد سیرجان ایرانیان و تیم قدرتمند شهداب یزد با دو برد سه امتیازی پشت‌سر گذاشت و در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که از آمادگی فنی و روحی بالایی برخوردار است.

هورسانی‌ها امروز فرصت مناسبی دارند تا با کسب سومین برد فصل مقابل سایپا، با توجه به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان مقابل تیم شهداب یزد در زمین شهداب و احتمال شکست فولاد سیرجان در بازی امروز از رتبه دوازدهم بالاتر بروند. شاگردان مسعود آرمات در صورت کسب برد می‌توانند حتی به رتبه‌های بالاتر نیز فکر کنند. چرا که تیم رتبه نهمی مس رفسنجان نیز امروز باید در ارومیه به مصاف تیم قدرتمند شهرداری ارومیه برود و احتمال شکست این تیم ۹ امتیازی نیز بالاست. با این حساب هورسان رامسر با کسب حتی یک برد دو امتیازی و شکست احتمالی مس رفسنجان و فولاد سیرجان مقابل حریفان،  می‌تواند دست‌کم تا رتبه دهم جدول بالا بیاید.

برچسب‌ها مازندران تیم والیبال پیکان والیبال لیگ برتر والیبال بهروز عطایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران تیم والیبال پیکان والیبال مازندران تیم والیبال پیکان والیبال لیگ برتر والیبال بهروز عطایی لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل فولاد سیرجان هورسان رامسر پیکان تهران مس رفسنجان سه امتیازی شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900695

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه