Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجانبا بیان اینکه تیم فوتبال صنعت نفت تاکتیکی است و از غنای تکنیکی نیز برخوردار است، گفت: ما هم سعی خواهیم کرد که بهترین رقابت را رو به روی این تیم به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجتبی سرآسیایی امشب(چهارشنبه 26 آبان ماه 1400) با حضور در نشست پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با اشاره به لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت شهرستان آبادان، اظهار کرد: این شهر با توجه به رشادت هایی که مردمانش طی هشت سال دفاع مقدس انجام دادند و دلاورمردی هایی که بر هیچ کس پوشیده نیست، شایسته توسعه بیش از این چیزی است که ما می بینیم هم در زمینه ساختاری و هم در زمینه ورزشی که امیدوارم مسوولان شرایط بهتری برای این شهر رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص دیدار تمیش با صنعت نفت آبادان، گفت: به هر حال بعد از وقفه ۱۲ الی ۱۳ روزه ای که شاهد آن بودیم و پیش از آن چند هفته متوالی رقابت ها را به صورت منظم برگزار کردیم، راهی هفته جدید خواهیم شد. نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه در این اوضاع سخت بود. هر چند یک دیدار دوستانه با شهر‌خودرو داشتیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: متاسفانه اپیدمی سرماخوردگی که هفت الی هشت بازیکنان ما به آن مبتلا شده اند، شرایط را برای انجام آماده سازی تیم سخت کرد.

او با اشاره به اینکه صنعت نفت از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده که به هر حال همیشه حرف برای گفتن دارد، اضافه کرد: این تیم هم تاکتیکی است و هم از غنای تکنیکی برخوردار است و در شرایط خاص می تواند از این ژن اصیل تکنیکی بودن بازیکنانش بهره مناسب را ببرد.

سرآسیایی ادامه داد: بسیار خوشحالم که منصوریان به ترکیب صنعت نفت بازگشته و امیدوارم که این وضعیت برای آقایان"قلعه نوعی" و "الهویی" فراهم شود تا ما دیگر خلاء وجود ایشان را در ترکیب تیم گل گهر نداشته باشیم.

 او با بیان اینکه فردا دو بازیکن خود را در اختیار نداریم، گفت: یونس شاکری که اصلی ترین و بهترین مهاجم تیم ما به شمار می آید، مدت بسیاری است به دلیل پارگی رباط صلیبی با تیم تمرین نکرده و نمی‌تواند ما را همراهی بکند که برایش آرزوی موفقیت داریم. همچنین مسیح زاهدی به دلیل سرماخوردگی شدید نمی‌تواند در ترکیب دیدار فردا قرار گیرد، این تمام‌ شرح حال تیم ما طی حدود دو هفته اخیر است.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پایان با بیان اینکه برای بازیکنان دو تیم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، افزود: با این حال با تمام قدرت و تحلیل لازم فردا پای به میدان خواهیم گذاشت و سعی خواهیم کرد که بهترین رقابت را به نمایش بگذاریم.

لازم به ذکر است که تیم گل گهر سیرجان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم صنعت نفت آبادان است که این دیدار فردا پنج شنبه از ساعت 18 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.

این دیدار با قضاوت جواد رحیم زاده و همراهی محمد رضا منصوری، جلیل شعرانی و محمد حسین ترابیان و نظارت ایرج نظری برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر سیرجان مجتبی سرآسیایی تیم فوتبال صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود

سرمربی منچسترسیتی آماده جدایی ستاره پرتغالی‌اش در تابستان است.

به گزارش ایسنا، برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ