Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی استان سمنان همزمان با شامگاه امروز، چهارشنبه ۲۶ آبان خبر داد و بیان کرد: ۵۰ نفر از خادمان موکب‌های اربعین حسینی و هیئت‌های مذهبی شهرستان شاهرود در این مراسم تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم متمرکز تجلیل از موکب داران استان سمنان وجود نداشت در نتیجه یک مراسم مشابه نیز به زودی برای تقدیر از فعالان اربعین ۱۴۰۰ در غرب استان و به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، افزود: هیئات مذهبی، مواکب، اشخاص حقیقی و حقوقی که در برپایی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین کمک کردند نیز در این مراسم تقدیر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم و برگزاری کیفی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سال جاری در تخمین هیچ مسئولی نمی‌گنجید، ابراز کرد: خوشبختانه این مراسم به خوبی در شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان و حتی بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار شد تا شاهد میزان ارادت مردم استان به دستگاه اهل بیت (ع) باشیم.

عبدالهی همدلی و همگرایی ملی و فراملی با تمام افرادی که در ایام اربعین توفیق طی مسیر نجف تا کربلا را داشتند را محور و هدف از برگزاری این مراسم تجلیل دانست و تاکید کرد: همایش تجلیل از خادمان مواکب اربعین حسینی در استان سمنان، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار و در آن از ظرفیت سپاه، نهاد‌های زیرمجموعه رهبری از جمله اوقاف و امور خیریه، دفاتر ائمه جمعه، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در برگزاری همایش استفاده شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موکب اربعین هیئت های مذهبی اربعین حسینی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر