Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:53:54 GMT

باید با تمام توان از اراضی کشاورزی البرز حفظت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۴۵۵

باید با تمام توان از اراضی کشاورزی البرز حفظت کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران شهرستان اشتهارد که روز چهارشنبه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: شوراها اسلامی شهر و روستا جایگاه بسیار رفیع و مسئولیت خطیری دارند.

وی ادامه داد: شوراها رای خود را مستقیم از دست مردم می گیرند و این امر بار سنگینی از دین و مسئولیت را بر دوش اعضای شوراهای می نهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: اکنون این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تلاش و مجاهدت بیشتری در میدان باشند تا اعتماد مردم را به این جایگاه ارتقا دهند.

وی افزود: شهرستان اشتهارد مردمانی انقلابی و ولایتمدار دارد که مسئولان آن نیز باید با روحیه انقلابی و جهادی به برنامه ریزی و اقدام بپردازند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مدیر هوشمند و توانمند مدیری است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، گفت: اشتهارد فرصت ها و ظرفیت های فراوانی بویژه در حوزه اقتصادی دارد که باید از آنها در جهت توسعه شهرستان بهره برد.

وی افزود: از شهرداران شهرستان اشتهارد انتظار می رود در راستای زیباسازی و هویت بخشی به شهرها اقدام کنند، این شهرستان خاستگاه شهیدان و رزمندگان والامقامی است که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده اند.

عبداللهی گفت: باید با تمام توان از اراضی کشاورزی و بافت روستایی استان حفاظت کنیم و برای ارتقاء زیرساخت های این حوزه برنامه داشته باشیم.

وی افزود: تمامی موانع با مجاهدت، اتحاد، روحیه انقلابی و پیگیری قابل حل هستند.

در پایان این جلسه نیز عبداللهی استاندار البرز در منزل شهیدان صفری حضور یافت و با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 5354649

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز اراضی کشاورزی زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند

توکل آبشناس اظهار داشت: بر اساس قانون دو مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع بنا، ۹۰ متر دیوارکشی به طول و ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی در اراضی باغی روستای کوهانی شهرستان نهاوند قلع و قمع شدند.

وی گفت: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: بر اساس این اقدام قانونی در اراضی کشاورزی، حدود ۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد.

وی افزود: این عملیات با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است