Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:41:34 GMT

آماده باش گروه‌های مقاومت در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۴۶۴

آماده باش گروه‌های مقاومت در نوار غزه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الثوره، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) حالت آماده باش را برای پیشگیری از هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی در انجام اقدام نظامی علیه نوار غزه افزایش دادند.

روزنامه الایام فلسطین از یک برخی منابع در غزه نقل کرد: مقاومت تمام نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی خود را به تازگی پس از دریافت سیگنال‌هایی در خصوص وخامت اوضاع امنیتی مبنی بر اینکه ممکن است رژیم صهیونیستی دست به اقدامی نظامی علیه نوار غزه بزند و یا دست به ترور شخصیت‌های ارشد مقاومت بزند، بسیج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه افزود: مقاومت از چند روز پیش بیشترین تدابیر و احتیاط‌های امنیتی در خصوص نیرو‌ها و نیز رهبرانش برای جلوگیری از هرگونه حیله صهیونیستی بکار بسته است.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد نیرو‌های امنیتی مقاومت از چند روز پیش تحرکات اطلاعاتی و نظامی اسرائیلی را به شکل فراوانی مورد رصد قرار داده اند؛ تحرکاتی که با پرواز هواپیما‌های جاسوسی به شکل دائمی در کنار تحرکات روانه این رژیم در طول مرز‌های زمینی و دریایی نمود پیدا کرده است.

گفتنی است ساعاتی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن چند تن از نیرو‌های این رژیم در نتیجه عملیات حمله با سلاح سرد داخل منطقه قدیم قدس اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که شبکه المسیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو سرباز این رژیم بر اثر عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند. به نوشته المسیره نیرو‌های رژیم صهیونیستی به سوی یک جوان با ادعای اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند نیرو‌های رژیم صهیونیستی در پی این حادثه به فلسطینی‌ها یورش بردند. شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز از به شهادت رسیدن عامل این عملیات شهادت طلبانه که دو نفر از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی را زخمی کرده بود، خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد

به گزارش خبرآنلاین، با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای توقف جنگ غزه که علاوه بر تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی بر جای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد کلیه سطوح ارتش چند روز به بررسی مراحل بعدی جنگ پرداختند و در نهایت ضمن تکمیل عملیات آمادگی رزمی، برنامه‌های مراحل بعدی جنگ غزه تصویب شد.

روزنامه «القدس العربی» نوشت ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه خود به ویژه درباره آمادگی لشکرهای ۹۸ و ۱۶۲ برای ادامه جنگ در غزه صحبت کرده است و اینکه‌ها این لشکرها با تعمیر تجهیزات نظامی خود پس از عقب‌نشینی اخیر، به زودی برای ادامه عملیات نظامی بازخواهند گشت.

به گزارش ایسنا، این دو لشکر نقش به‌سزایی در عملیات نظامی در غزه داشتند، زیرا لشکر ۱۶۲ علاوه بر حمله به بیمارستان «الشفا» در غرب شهر غزه، چندین حمله را در محله الزیتون در شرق شهر غزه و شهر خان یونس در جنوب این باریکه انجام داد. لشکر ۹۸ نیز بیش از چهار ماه در شهر خان یونس عملیات نظامی انجام داد و باعث ویرانی گسترده و تعداد زیادی تلفات غیرنظامی شد.

این بیانیه در حالی منتشر می شود که محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از تدارک ارتش برای یک عملیات نظامی بزرگ در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر می‌دهند جایی که هزاران آواره فلسطینی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی در آن پناه گرفته‌اند.

همزمان با اعلام موافقت ارتش رژیم صهیونیستی برای ادامه جنگ در غزه، تعدادی از سیاستمداران صهیونیستی
خواهان تخریب شهرهای غزه و عدم توقف جنگ در میانه آن شدند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز خواستار تخریب «کامل» شهرهای رفح در جنوب نوار غزه و دیرالبلح و النصیرات در مرکز این باریکه شد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم امروز در بیانیه‌ای از دفترش اعلام کرد با یا بدون توافق درباره تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه، ارتشش وارد رفح خواهد شد.

همزمان هشدارهای منطقه‌ای و بین‌المللی درباره عواقب تهاجم احتمالی به رفح با توجه به حضور حدود ۱.۴ میلیون آواره در این شهر در حال افزایش است که توسط ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای امن بودن این منطقه به آنجا رانده شدند و سپس با حملات هوایی این شهر را بمباران کرد.

با وجود صدور قطعنامه‌ای مبنی بر توقف فوری جنگ توسط شورای امنیت و نیز صدور حکم دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر اتخاذ تدابیر فوری برای جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود اوضاع، رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر به جنگ غزه ادامه می‌دهد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901554

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح