Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: این تیم در مقابل نفت مسجد سلیمان به دنبال کسب سه امتیاز بازی است.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در اراک، افزود:  تیم نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است.

وی بیان کرد: تیم آلومینیوم اراک در شرایط خوبی است و در این هفته که تیم استراحت داشت، تمرینات خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: امید می‌رود که مجموع تمرینات این تیم در بازی فردا ( پنجشنبه)  به خوبی جواب دهد و رویارویی با حریف به همراه امتیاز خوب به نمایش گذاشته شود.
خطیبی گفت: تیم آلومینیوم اراک فردا در زمین خودش بازی می‌کند و باید برای کسب سه امتیاز تلاش کند.
وی افزود: شاگردان کمالوند هم کادر خوب و بازیکنان خوب و جنگنده‌ای دارند و آلومینیوم با هر تیمی که بازی داشته باشد همه توان خود را به کار می‌گیرد و امید است که به هدفی که در بازی‌ها است برسیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در آنالیزی که صورت گرفته تیم نفت مسجد سلیمان بازیکنان سخت گیر، جنگنده و دونده دارد و به طور قطع یک بازی سخت در پیش است.

خطیبی افزود: تیم مسجد سلیمان با وجود بازی‌های سختی که داشته نتایج خوبی به دست آورده است.

وی تاکید کرد: ارتباط خوبی بین هواداران، کادر فنی و باشگاه آلومینیوم و بازیکنان وجود دارد و این جای خوشحالی دارد اما نباید انتظارات را بالا برد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: تیم آلومینیم هدف مشخصی دارد و امید می‌رود در سایه تلاش محقق شود و سال آینده به هدف بالاتر دست پیدا کنیم اما هرچه قدر بازیکنان آرامش داشته باشند در کارایی و کسب نتیجه موثرتر است. 

خطیبی گفت: تیم آلومینیم در پست مهاجم بازیکنان خوبی دارد و این داشته‌ها با  مرور زمان و هرچه جلوتر برویم هماهنگ‌تر شده و در آینده از خط حمله بیشتر شنیده می‌شود.
وی با ابراز رضایت از تیم آلومینیم ادامه داد: نیازی به بازیکن جدید نیست و در صورت نیاز این مهم به باشگاه اعلام می‌شود.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: درحال حاضر باشگاه آلومینیم هیچ کم و کسری نگذاشته و اگر نیاز باشد سه سهمیه که از فیفا داریم را استفاده می‌کنیم اما 
شرایط کنونی رضایت‌بخش است.

خطیبی گفت: برخی وقت‌ها باید به بازیکنان فرصت داد تا در جاهای دیگر خود را نشان دهند و باید از تیم ملی حمایت کرد، تا سرمربی آن برنامه‌هایش را به جلو ببرد.

وی عنوان کرد:  «مهدی طارمی» بهترین عملکرد را در تیم ملی  داشت و تیم ملی اکنون به این بازیکن نیاز داشته و امید می‌رود که دوباره به تیم برگردد و نباید این قضیه درحاشیه بزرگ شود و باید بتوان با آرامش به جام جهانی رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر رسول خطیبی هفته ششم لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم اراک نفت مسجدسلیمان سرمربی تیم آلومینیوم اراک نفت مسجد سلیمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد