Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد یزدانی شهردار منطقه پنج کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون در بحث عمرانی، حدود ٧ هزار تن آسفالت برای لکه گیری در سطح منطقه استفاده شده است.

او با اشاره به اجرای ٣ هزار متر موزائیک، ۴ هزار متر کف پوش بتنی و ۵ هزار متر جدول گذاری در سطح منطقه پنج گفت : اصلاح هندسی تقاطع شهید صیاد به سمت میدان سرباز محمدی در مدت سه روز، اصلاح هندسی انتهای شهرک فرهنگیان به میدان نیایش، اصلاح هندسی ورودی شهرک شهرداری به بلوار شهید صیاد شیرازی از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه پنج کرمانشاه با اشاره به تعمیر و راه اندازی ۴٠ پایه برج نوری بلوار طاقبستان و راه اندازی آبنما بلوار طاقبستان، افزود: ساماندهی و زیباسازی میدان کوثر و میدان شهید ناظری، رنگ آمیزی جداول معابر اصلی سطح منطقه در حدود ١٨ هزار متر طول از دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه بوده است.

یزدانی، نقاشی دیوار‌های سطح منطقه، رنگ آمیزی المان و مبلمان، آبیاری بارانی پارک کشمیر، ساماندهی و بازپیرایی لاین شمالی پارک کشمیر (از بلوار هوانیروز تا ابتدای خیابان سلمان فارسی) شامل جدول گذاری، چمن کاری، تسطیح، لوله کشی، روشنایی، برج نوری، لکه گیری، جدول گذاری و پیاده رو سازی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه پنج اعلام کرد.

او ادامه داد: در بحث زیباسازی کاشت گل فصلی در میادین سطح منطقه، بازپیرایی سطوح چمن بلور‌های اصلی سطح منطقه، کاشت گونه‌های گیاهی و درختچه تزئینی از اقدامات انجام شده همکاران ما بوده است.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه تکمیل قسمت‌های باقی مانده تقاطع شهید سلیمانی شامل خاک برداری، تسطیح رگلاژ و اجرای آبیاری بارانی، چمن کاری و کاشت گونه‌های گیاهی را یکی از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه پنج اعلام کرد که هم اکنون در سطح این منطقه درحال اجراست .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی سطح منطقه منطقه پنج هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد