Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:54:11 GMT

وجود ۱۲۰۰ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۸۸۹

وجود ۱۲۰۰ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از وجود ۱۲۰۰ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان خبر داد.

نادر ارجمندی در جشن کتاب بروجرد که امروز ۲۶ آبان‌ماه به مناسبت ۲۹ دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سالن اداره ارشاد شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد از ظرفیت بالایی برای تألیف کتاب برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار انتشارات در سطح شهرستان فعالیت دارند که از ابتدای سال تاکنون ۶۵ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: این چهار انتشارات شهرستان از ابتدای سال تاکنون ۶۵ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند و تعدادی در وزارتخانه هست که تا پایان سال امید می‌رود به ۸۰ عنوان برسد.

ارجمندی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت موجود، تلاش کردیم مرکز اسناد و مفاخر بروجرد را ایجاد کنیم که در این مجموعه نزدیک ۱۴۰۰ جلد کتاب و ۱۲۰۰ عنوان از بیش از ۴۰۰ نویسنده بروجردی در این مرکز وجود دارد.

وی بیان کرد: انتشارات شهرستان در دوران کرونا تعطیل نبودند و چراغ چاپ کتاب در بروجرد را روشن نگه داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: امیدواریم با شناسایی مؤلفین بروجردی به این سمت برویم که بتوانیم انجمن اهل‌قلم شهرستان بروجرد را ایجاد کنیم تا نویسندگان بهتر بتوانند کتاب‌هایشان را به چاپ برسانند.

ارجمندی عنوان کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در صدد هستیم زندگینامه ۱۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد را با کمک دبیرخانه کنگره آماده و به چاپ برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد کنگره 6300 شهید لرستان بروجردی هفته کتاب ناشر مرکز اسناد و مفاخر عنوان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی