Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس با اشاره به طرح ساماندهی صنعت خودرو گفت:این طرح به بهره مندی افراد از خودروی ارزان قیمت کمک می کند.

 سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز -چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از شورای نگهبان برای تائید مصوبه مجلس در حوزه صنعت خودرو، افزود: در راستای رقابت پذیری صنعت خودرو لازم می بینم از نمایندگانی که طرح ساماندهی بازار خودرو را ارائه دادند قدردانی کنم چرا که در پی آن شاید تعدادی از افراد بتوانند خودروهای ارزان قیمت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر صمت ادامه داد: اگر واردات خودرو بلامانع شود با این شرایط لازم است بهره مندی جانبازان، خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان برای بهره مندی از خودرو مدنظر قرار گیرد چرا که مصوباتی در این زمینه وجود داشته اما ایران خودرو و سایپا آن ها را اجرا نکردند.

همچنین در این نشست رمضانعلی سنگدوینی در تذکر شفاهی گفت:یکی از آرزوهای دیرینه ایثارگران و فرزندانشان استخدام است که در بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب شده است بنابراین از رئیس جمهور، وزرای مربوطه و سازمان اداری استخدامی کشور درخواست می کنم که تا پایان سال به مشکلات این قشر در این زمینه رسیدگی کنند.

نماینده مردم گرگان تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مطلوبی که در کشور وجود دارد مجمع خیرین و امور خیریه ها است که گلایه های بسیاری دارند و این در حالی است که آن ها کمک شایانی برای دولت و مناطق محروم هستند بنابراین لازم است مشکلات آن ها و مالیات شان در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی رتبه بندی معلمان بسیار طولانی شده است بنابراین از کمیسیون آموزش و تحقیقات درخواست می کنم با توجه به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومانی که دولت برای این بخش تقبل کرده است، در جهت تسریع ارسال آن به صحن اقدام کنند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهره مندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم