Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:29:31 GMT

جاده سلامت در شهر بوشهر سامان می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۷۵۳۰

جاده سلامت در شهر بوشهر سامان می‌یابد

حسین حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هدف مجموعه مدیریت شهری بوشهر داشتن شهری سالم و ارتقای سلامت عمومی شهروندان است؛ در همین ارتباط احداث جاده سلامت به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرداری در این زمینه است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان بوشهری فراهم می‌شود تا بتوانند از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و بهداشت فردی و عمومی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر(خیابان فنس) حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول یکهزار و 800 متر و عرض 16 و در برخی نقاط 14 متر اجرا می‌شود.

شهردار بوشهر یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با فرماندهی پایگاه هوایی فنس‌هایی که در مسیر وجود دارد جمع آوری و در گام بعد جمع آوری نخاله‌ها و کار زیباسازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان حاضر نازیباترین مسیر در شهر بوشهر مسیر جاده سلامت کنونی است که با پی‌گیرهای انجام شده و برطرف کردن اختلافاتی که از قبل با پایگاه هوایی ارتش بود با دستوری که امیر فرماندهی پایگاه هوایی دادند به زودی این پروژه عملیاتی و قبل از پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار بوشهر گفت: جاده سلامت برای نخستین بار در شهر بوشهر اجرا می‌شود و امید می‌رود با استقبال مردم از این طرح گام‌های بلندی برای افزایش سلامت عمومی و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی شهروندان بوشهری برداشته شود.

برچسب‌ها بوشهر سلامت شهرداری بوشهر مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سلامت شهرداری بوشهر بوشهر سلامت شهرداری بوشهر مدیریت شهری جاده سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس