Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:28:38 GMT

شهردار تهران رحلت آیت‌الله شبستری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۷۷۵۸

شهردار تهران رحلت آیت‌الله شبستری را تسلیت گفت

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علیرضا زاکانی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر این عالم ربانی را تسلیت گفت.

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: "آیت الله شبستری مبارز خستگی ناپذیری بود که همواره در میدان مجاهدت و دفاع از انقلاب حضور داشت که نقش ایشان در انتخاب رهبری معظم انقلاب، روشنگری در فتنه ۸۸ و رقم خوردن حماسه ۹ دی بی‌بدیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏رحلت ایشان را به علما، جامعه روحانیت مبارز، شاگردان و خانواده ایشان تسلیت عرض میکنم."

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه ۲۶ آبان بر اثر سکته در ۸۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وی نماینده ادوار اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری و چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است که امامت جمعه تبریز و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز در سوابق خود داشت.

برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی آیت الله محسن مجتهد شبستری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهر تهران علیرضا زاکانی آیت الله محسن مجتهد شبستری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی

سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی؛ خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«خبر تلخ از دست دادن دوست و همکار خوبمان، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما، آقای حسین تبریزی همه ما را در خانواده بزرگ شهرداری تهران بهت‌زده و عزادار کرد.

گزارش‌های اثرگذار آن مرحوم، غیر از آنکه در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بود، راهگشای مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گرفت.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی را آرزو و ضایعه پیش‌آمده را محضر خانواده محترم و همکاران تسلیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • حمایت تمام قد یک نماینده مجلس از همایش لاکچری قالیباف/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند