Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزادی سوسنگرد محصول اطاعت محض از ولایت‌فقیه بود که رزمندگان اسلام با صبر و حوصله توانستند به این پیروزی عظیم دست پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از سپاه استان، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در آیین گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار داشت: هر چند کارشکنی بنی‌صدر مانع از پیروزی سریع رزمندگان در عملیات‌های مختلف شده بود اما با تاکید نماینده امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل و فرمان بی‌چون و چرای رهبر کبیر انقلاب اسلامی آزادسازی سوسنگرد به سرعت و با دفاع جانانه رزمندگان اسلام به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش مقام معظم رهبری را در آن مقطع به عنوان نماینده امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل یادآور شد و تصریح کرد: اطاعت محض از ولی امر مسلمین و ولایت‌فقیه آزادی سوسنگرد و پیروزی‌های پی در پی بعدی را به همراه داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در بررسی پیروزی رزمندگان در عملیات‌های مختلف نشانه‌های خوبی را از اطاعت محض رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح از دستور فرماندهی کل قوا به عینه شاهد هستیم و خروجی جنگ هشت ساله نیز در همین امر و موضوع نهفته است.

محمدی‌اصل افزود: مجاهدتی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند مجاهدت ماندگار در طول تاریخ این کشور و حتی ملت‌های آزادیخواهی است که در برابر ایادی استکبار تن به ذلت نداده و می‌خواهند استقلال و عظمت خود را حفظ کنند.

وی بیان کرد: امروز نیز در مقطع حساس در پیروزی ملت ایران بر نظام کفر در تهدیدهای اقتصادی و فرهنگی باید اطاعت محض از مقام معظم رهبری داشته و بدون اینکه اقدامی خارج از قاعده ارزشی داشته باشیم، بهتر است در مسیر عزت و عظمت نظام اسلامی به سمت تعالی بیشتر و پیروزی‌های واقعی حرکت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، حماسه آزادسازی سوسنگرد را حاصل درایت و اقدام انقلابی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و بر زنده نگهداشتن این حماسه در حافظه تاریخی مردم تأکید کرد.

اخراج بیگانگان از منطقه امتداد اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اخراج آمریکا و بیگانگان از عراق و افغانستان و منطقه، امتداد حقیقی اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است و این اندیشه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن حماسه‌های دفاع مقدس، از پایه‌های عزت‌آفرینی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: نقش محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی در شکست حصر سوسنگرد همراه با ثبت خیانت آشکار «بنی‌صدر» و رهبری داهیانه و انقلابی امام خمینی(ره)، باید برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط و ماندگار شوند.

فیاضی تأکید کرد: در قضیه شکل‌گیری حماسه سوسنگرد، امام خامنه‌ای به عنوان علمدار قافله ولایت‌مداری، با تکیه بر نیروی الهی ولایت عمل کردند و حماسه جاودان سوسنگرد خلق شد.

ولایت‌پذیری رزمندگان رمز اصلی آزادسازی سوسنگرد بود«آزادسازی سوسنگرد» یعنی ایستادگی «تن» در برابر «تانک»+ صوتامام جمعه تبریز: آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت از ولایت و امامت بود

وی شکست حصر سوسنگرد را صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: اخراج آمریکا و بیگانگان از عراق و افغانستان و منطقه، امتداد حقیقی اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است و این اندیشه ادامه خواهد داشت.

در این مراسم، «جواد صبور» از فرماندهان بسیجی دفاع مقدس و «عبدالله حبیب‌زاده» از پیشکسوتان ارتشی حاضر در عملیات آزادسازی سوسنگرد، به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماسه آزادسازی سوسنگرد سپاه حضرت عباس استان اردبیل فرمانده سپاه اطاعت محض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان