Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده‌ای در هفت ماهه سال جاری در قالب ۱۱۴ مانور از یک هزار و ۸۵۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش این اداره کل بازدید فنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیمور باقری اظهار داشت: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می‌گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان از تخلف راننده، شرکت و مالک ناوگان حمل و نقل عمومی که دستورالعمل‌ها و ضوابط بخش حمل ونقل خصوصا ناوگان مسافری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در این حوزه چشم پوشی نخواهد شد و به صورت کامل در این بخش نظارت و رصد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی در پایان هرماه جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ , ۱۲ و ۱۴ استانی و کشوری ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹ هزار دستگاه ناوگان باری و مسافری در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از مردم و مسافران درخواست می‌شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها، رانندگان و مالکان ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای ناوگان حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ناوگان حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان دستورالعمل ها اداره کل نقل جاده ای حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان