Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:07:50 GMT

کشف ۵۵۰ دستگاه ماینر و برد در شهرری/ ۵ نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۷۹۹۴

کشف ۵۵۰ دستگاه ماینر و برد در شهرری/ ۵ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل تیم عملیات پلیس امنیت شهرستان ری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک مزرعه ارز دیجیتال در موقعیت اتوبان هاشمی در شهرستان ری شدند.

وی گفت: پس از انجام هماهنگی های قضایی، عوامل تیم عملیات پلیس امنیت شهرستان ری با همراهی عوامل پلیس امنیت فاتب در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر دستگیر و در بازدید محل تعداد ۵۰ دستگاه ماینر آماده، تعداد تقریبی ۵۰۰ دستگاه برد ماینر و حدود ۶۰ تن آراد قاچاق از محل کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده حدود ۲۰ میلیارد ریال و ارزش آردهای کشف شده ۱۸ میلیارد ریال می‌باشد گفت: با دستور قضایی محل پلمپ شد و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان ری مزرعه ارز دیجیتال شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر