Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:45:05 GMT

شهروندان آمریکایی خواهان بازنشسته شدن بایدن هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۸۰۳۳

شهروندان آمریکایی خواهان بازنشسته شدن بایدن هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، براساس نظرسنجی که توسط نشریه هیل انجام شده است، ۶۱ درصد از رأی دهندگان ایالات متحده می خواهند که بایدن در پایان دوره چهار ساله خود کناره گیری کند و راه را برای فردی جدید برای ریاست دموکرات ها باز کند.

نتایج نشان می دهد که در مقابل ۲۴ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بایدن باید دوباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود و ۱۵ درصد گفتند که در مورد جواب دادن مطمئن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان رای دهندگان دموکرات، کمتر از نیمی از رای دهندگان (۴۵ درصد) گفتند که می خواهند بایدن برای دومین بار انتخاب شود، ۳۷ درصد نیز امیدوارند که رئیس جمهوری اجازه دهد شخص دیگری نماینده حزب آنها باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۴۶ درصد از رای دهندگان گفتند که فکر می کنند بایدن از زمان ورود به کاخ سفید کمتر از حد انتظار عمل کرده است، در حالی که ۲۳ درصد گفتند که او بیش از حد انتظار مسئولیت ریاست جمهوری را انجام داده است و ۳۱ درصد نیز گفته اند که تقریباً به همان اندازه که انتظار می رفت انجام داده است.

براساس نظرسنجی دیگری که توسط پولیتیکو صورت گرفته است، رأی دهندگان در ایالات متحده نسبت به سلامت جسمی و روانی جو بایدن برای انجام وظایف خود ابراز تردید می کنند زیرا کمتر از نیمی از آنها می گویند که او قادر به انجام این کار است.

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که بایدن - مسن‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ ایالات متحده - از سلامت خوبی برخوردار است، ۴۶ درصد از سلامت روانی و ۴۴ درصد از وضعیت جسمانی وی راضی هستند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تنها ۴۱ درصد از رای دهندگان معتقدند که بایدن در مجموع قادر به رهبری ایالات متحده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری بایدن رئیس جمهور آمریکا نظرسنجی بازنشستگی طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری ایالات متحده رای دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشریه اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور شخصاً در تلاش های گسترده برای دستیابی به توافق در مورد اسیران صهیونیست دربند مقاومت و آتش‌بس در نوار غزه شرکت داشته است.

به گفته مقامات آمریکایی، بایدن دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه را در چهار یک راهبرد گسترده‌تر در داخل و خارج ضروری می‌داند.

آنها افزودند که بایدن می خواهد هر کاری که می تواند انجام دهد تا به توافقی دست یابد که معتقد است عملیات نظامی در رفح را متوقف خواهد کرد.

مقامات آمریکایی همچنین گفتند که کاخ سفید بر این باور است که آتش بس در نوار غزه، حملات نیروهای مسلح یمن را به کشتی ها در دریای سرخ متوقف می‌کند و این توافق ممکن است اسرائیل و حزب الله را از آستانه جنگ دور کند.

کد خبر 6094418

دیگر خبرها

  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها