Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج به مانند شناسنامه بسیجیان بوده تا در این هفته رفتار، برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها بازگو شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در این هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور فعال در برنامه‌ها داشته و ادارات و نهادها را به گونه‌ای مزین کنند که شهر رنگ و بوی بسیجی گرفته و مردم عادی متوجه هفته بسیج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شعار این هفته «بسیج پاره تن مردم» است بوده و در این سال‌ها بسیجیان با سرلوحه قراردادن شعار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند تا در همه حوادث و گرفتاری‌ها در کنار مردم بوده و به آنها کمک کنند.

*هر گره‌ای با تفکر بسیجی باز می‌شود

وی ادامه داد: بسیج این افتخار را داشته تا هرجا گره‌ای بوده با تفکر بسیجی این گره را باز کرده و در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت کشور سهمی داشته باشد.

قاسم‌پور گفت: کمیته ۱۰ گانه هفته بسیج تشکیل شده و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ضمن‌معرفی برنامه‌های خود تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های برگزار شده در هفته بسیج را‌ به صورت روزانه و هفتگی به دبیرخانه ارسال کنند.

وی بیان کرد: در هفته بسیج ۳۳۰ برنامه برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها اجرای پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه پنج آذرماه و همایش سراسری نمایش اقتدار، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و غیره است.

* منش بسیجیان الگوی رفتاری و گفتاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: مدیران و همه مردم باید در مسیر زندگی و کاری خود منش بسیجیان را به عنوان الگوی رفتاری و گفتاری خود قرار دهند.

وی افزود: بسیج و سپاه خدمات  شایسته و ارزشمند بی‌شماری را در حوزه‌های مختلف در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده که قابل تقدیر است.

عبدالقدیر کریمی گفت: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی و گروه‌های پزشکی در مناطق محروم کشور حضور یافته و خدمات بسیاری را در راستای توسعه و محرومیت‌زدایی مناطق صعب‌العبور و محروم ارائه دادند.

وی بیان کرد: یکی از دلائل بهتر شدن وضعیت استان و شهرستان و حتی کشور در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون مردم عزیز، اجرای «طرح شهید سلیمانی» توسط بسیج و سپاه بوده که نقش سازنده‌ای در کاهش و مهار بیماری کرونا داشته است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیماری بسیجیان فرماندار شهرستان گنبدکاووس فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است