Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@02:00:19 GMT

فیلم/بازار رمزارز‌ها بسیار پر ریسک است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۸۳۲۳

فیلم/بازار رمزارز‌ها بسیار پر ریسک است

‍‍‍‍‍‍

یک کارشناس اقتصادی ضمن اشاره به پر ریسک بودن بازار رمز ارز‌ها خاطر نشان ساخت:به دلیل آنکه کشور ما تحریم است ممکن است حساب سرمایه گذاران حوزه رمز ارز نیز مسدود و مصادره شود گروه بازار دیجیتال بازارنیوز-عرفان جابری؛«مجتبی قاسمی» اقتصاددان و کارشناس حوزه ارز‌های دیجیتال در گفتگو با بازارنیوز پیرامون مسئله سرمایه‌گذاریدر حوزه رمزارز اظهار کرد: در تقاضای سفته بازی به علت آنکه نوسانات شدیدی دارد بسیار پرسیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود:به دلیل آنکه کشور ما تحریم است ممکن است حساب سرمایه گذاران مسدود شود و تمام رمزارز های موجود در حساب شخص از بین برود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: دکتر مجتبی قاسمی ، رمزارز ، کریپتوکارنسی ، بیت کوین لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PiU

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رمزارز کریپتوکارنسی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس