Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا ناظری صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ما در نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد و راه شهیدان این عرصه ادامه دارد.

وی با اشاره به جمعیت کثیر مردمی که برای حضور در مراسم تشییع پیکر سه شهید تکاوران پلیس کرمان حضور یافته بودند گفت: این حضور گسترده مردم نشان از علاقه و احترام آنان به نیروی مردمی و خدمتگزار انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری با گرامیداشت یاد شهیدان این نیرو در حادثه اخیر به نام های سرتیپ دوم مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان، ستوان دوم احسان شیرخانی و سرباز مدافع وطن امیرحسین خدادادی گفت: این شهیدان در مسیر تامین نظم و امنیت جامعه جانشان را فدا کردند و این مسیر جانفشانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این شهدا اهل استان کرمان و پرورش یافته مکتب حاج قاسم بودند اظهارداشت: این شهیدان روحیات حاج قاسم از جمله اخلاص در عمل، شجاعت، ایثارگری و خدمتگزاری به مردم را داشتند.

به گزارش ایرنا مراسم تشییع این سه شهید نیروی انتظامی با حضور اقشار مختلف مردمی، خانواده شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی صبح امروز از مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

پیکر شهید توسنگ در گلزار شهدای ماهان، شهید شیرخانی در گلزار شهدای بم و پیکر شهید خدادادی نیز در گلزار شهدای بافت خاکسپاری خواهد شد.

درگیری عوامل انتظامی کرمان با اشرار مسلح موادمخدر سه شنبه شب هفته جاری در دشت سمسور واقع در شرق استان کرمان در منطقه ای کویری شروع شد و تا فردای آن ادامه داشت که در نتیجه آن ۲ تن از اشرار به هلاکت رسیدند.

۶ تن دیگر از عوامل انتظامی نیز در این درگیری مجروح شدند که حال عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.

برچسب‌ها مراسم تشییع درگیری کرمان شهید نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تشییع درگیری کرمان مراسم تشییع درگیری کرمان شهید نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان