Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در بازدید از مدیریت امور اراضی کشاورزی زنجان در جریان اجرای طرح کاداستر و برنامه های رفع تداخلات اراضی در این استان قرار گرفت و افزود: امیدواریم روزی همه کشاورزان صاحب سند شوند و در تامین وثایق برای دریافت تسهیلات با مشکل روبرو نباشند.

ساداتی نژاد گفت: تکمیل طرح کاداستر اراضی زراعی و باغی و سند دار کردن زمین های کشاورزی از اهداف مهم این وزراتخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سند دار کردن اراضی کشاورزی به رفع تداخلات اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز کمک می کند.

در این بازدید به طور نمادین چند سند تک برگی صادر شده طرح کاداستر از سوی وزیر به کشاورزان زنجانی تحویل شد.

اولین سند صادر شده در طرح کاداستر اراضی کشاورزی  کشور پارسال در زنجان صادر شده بود.

اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی زنجان نیز با پیشرفت ۳۹ درصد در حال پیگیری میباشد.

در ادامه با حضور وزیر جهاد کشاورزی ساختمان اداری امور عشایر زنجان با ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون اعتبار افتتاح شد.

همچنین به شکل نمادین خط انتقال و مجتمع آبرسانی به مناطق عشایری چوک علیا و قره اوغلانلو و گوک تپه با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها ۲ روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده است.

رییس‌جمهوری امروز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در دهمین سفر استانی به استان زنجان سفر کرده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی كاداستر سید جواد ساداتی نژاد زنجان پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی كاداستر وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی كاداستر سید جواد ساداتی نژاد زنجان اراضی کشاورزی طرح کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود