Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: برای واحدهای تعمیری آسیب‌دیده از زلزله اخیر در هرمزگان حدود ۵۰ میلیون تومان و برای واحدهای احداثی درمجموع ۲۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

به گزارش مشرق، شهریار نوری‌زاد در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده هرمزگان، گفت: زلزله اخیر در بخش فین بندرعباس باعث خسارت به ۳ هزار و ۱۷۵ واحد مسکونی شد که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۰ واحد نیاز به احداث و هزار و ۲۵ واحد مسکونی نیاز به تعمیرات دارند که ۹۵ درصد این آمار در خصوص واحدهای آسیب دیده در مناطق زلزله زده قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای واحدهای تعمیری حدود ۵۰ میلیون تومان شامل ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: برای واحدهای احداثی نیز در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان شامل ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات و مبلغ ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پیشنهاد شده است که بعد از تصویب در هیئت دولت پرداخت آن آغاز می‌شود.

نوری زاده تاکید کرد: باتوجه به پیگیری‌های بنیاد مسکن و تأکید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده محترم ولایت فقیه در بنیاد مسکن ما منتظر مصوبه نخواهیم بود و ماشین‌آلات جهت آواربرداری در روستاها مشغول به فعالیت هستند و عملیات اجرایی از روز چهارشنبه آغاز شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم جهت ارسال مصالح و آهن آلات مورد نیاز از طریق معاونت بازسازی بنیاد مسکن انجام شده است و ستاد بازسازی نیز در بخش فین بندرعباس راه‌اندازی شده است و در حال پایش کامل منطقه هستند تا هیچ واحدی از قلم نیافتد.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: تشکیل پرونده متقاضیان برای ارائه تسهیلات از روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و پس از آنکه ابلاغ اعتبارات انجام شد افراد به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

وی در خصوص کاهش زمان ساخت واحدهای مسکونی با توجه به آغاز فصل سرما گفت: بهترین روش از طریق احداث اسکلت فلزی در مناطق زلزله زده است که باعث سرعت بخشیدن به کار بازسازی و احداث واحدهای مسکونی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: واحدهای آواربرداری شده به دو دسته تقسیم شده است به طوری که هزار واحد مسکونیکه قابل سکونت نیستند به فوریت در حال آواربرداری است و گروه دوم که واحدهای آن‌ها مقاومت بیشتری دارد را سریعاً آواربرداری خواهیم کرد که بخشی از مشکل مردم در این بخش حل شود.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو اخبار اقتصادی زلزله واحد مسکونی اخبار حوادث بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرعباس هیئت دولت مناطق زلزله زده برای واحدهای میلیون تومان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی