Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:50:15 GMT

کشف محموله تریاک با طعم خرما در یزد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۸۸۴۱

کشف محموله تریاک با طعم خرما در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان با بیان این‌که یزد برای سوداگران مرگ نقطه‌ای نا‌امن است، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خوروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی بیشتر به به داخل ایستگاه انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران دربازرسی ازاین خودرو مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که در این خصوص دو متهم شناسایی و دستگیر شدند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ مقابله می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

سرهنگ نصیری مشارکت شهروندان با پلیس را یکی از مهمترین عوامل کشف انواع مواد مخدر و کالای قاچاق دانست و بیان کرد: ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد از تمام ظرفیت خود برای مقابله با هرگونه ناامنی استفاده می کند و اجازه هیچ گونه تعرضی نخواهد داد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد خبرگزاری فارس تریاک با طعم خرما اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد