Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان حیدریان با اشاره به انتخاب شش گزینه نهایی تصدی شهرداری کرمانشاه گفت: این افراد بعد از بررسی رزومه کاندیداها، با رای اعضای شورا انتخاب شده اند و برخی از آن‌ها تمامی یا اکثریت رای اعضا را به خود اختصاص داده اند.

او افزود: در جلسه این هفته متاسفانه بنابه دلایلی برخی اعضا نتوانستند در جلسه انتخاب شهردار حاضر شوند، اما قطعا در هفته آینده این کار صورت گرفته و شهردار کرمانشاه انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدریان در خصوص احتمال اضافه شدن گزینه جدید به لیست نهایی کاندیدا‌ها گفت: این کار صورت نخواهد گرفت، چرا که اعضای شورا و نیز افرادی که بصورت خودجوش کاندیدا شده بودند مهلت لازم را برای اعلام حضور داشتند و در حال حاضر جلسات و کار‌های کارشناسی و بررسی‌ها انجام شده و به این لیست گزینه‌ای اضافه نخواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه تلاش بر انتخاب یک شهردار با رای هر یازده عضو شورا است، گفت: البته تصمیم در این زمینه با اعضای شوراست، اما امیدواریم شهرداری با رای حداکثری داشته باشیم.

گفتنی است:محمد حیدری، صابر رحیمی، منوچهر فخری، سید حجت الله موسوی اجاق، هدایت حاتمی و نادر نوروزی کاندیدا‌های نهایی شهرداری کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست