Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@02:29:19 GMT

۱۲۰ عنوان برنامه هفته بسیج در قرچک اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۳۸۳

۱۲۰ عنوان برنامه هفته بسیج در قرچک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج امسال برای ما بسیار با ارزش و با اهمیت است، هفته بسیج با شعار(بسیج پایه تن مردم است) شروع می شود، بسیج از بطن مردم است و در همه مباحث اجتماعی و سیاسی حضور فعال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی بسیج در همه صحنه های سخت و دشوار نظام حضور داشتند، گفت: در هفته بسیج ۱۲۰ برنامه متنوع در شهرستان برگزار می شود که عمده ترین برنامه در پایگاه ها و محلات با محوریت مردم برگزار می شود و چندین برنامه های شهرستانی نیز با محوریت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک افرود: بسیج در حوزه ویروس کرونا در کنار کادر درمان کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشت که برای این مجموعه با اهمیت است و از افراد جهادگر که در کنار کادر درمان بودند تجلیل خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: در دوران کرونا بسیج در عرصه یاری به نیازمندان پیش قدم بود و بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در ۵ مرحله به نیازمندان کمک انجام گرفت و در این خصوص سایتی در راستای یاری و نیازمندان نیز طراحی شد تا خیرین نیک اندیش از کمکی که می کنند اطلاع داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به همت گروه های جهادی شهرستان ۴ خانه ساخته و تحویل نیازمندان داده شد و ۷ خانه نیز تعمیر و تجهیز شده و به زودی نیز ۲ خانه تکمیل شده و تحویل داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵ یادواره شهدا با عنوان شهدا آبروی محله در هفته بسیج برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت برگزار می شود.

سلطانی تاکید کرد: در هفته بسیج بحث آزادسازی زندانیان نیازمندی که بخاطر مشکلات مالی در زندان هستند تعدادی آزاد خواهد شد و برنامه ریزی های کلی آن در حال انجام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های بسیج برگزاری کنکورهای آزمایشی بود که دانش آموزان کم برخوردار بخاطر مشکلات مالی نمی توانستند در کلاس های کنکور حضور پیدا کند در این آزمونها شرکت کنند تا هزینه کمتر متحمل شود.

فرمانده سپاه قرچک در پایان گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هر جا که مردم در وسط میدان بود بسیار موفق بودیم و هر جا که مردم به کار گرفته نشد شکست خوردیم و بسیج نیز از بدنه مردم تشکیل شده که در ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه قرچک فرمانده سپاه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن رضایی،مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

رضایی گفت:اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.

رضایی از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است. 

 رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون