Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، موحدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشست مسئولین سازمان دانش‌آموزی ادارت و نواحی استان با اشاره به فعالیت‌های مختلف سازمان دانش آموزی گفت: ما باید تلاش کنیم تا سطح شناخت دانش آموزان و همکاران را نسبت به این فعالیت‌ها و تشکل‌ها بالا ببریم تا استقبال بیشتری از سوی دانش‌آموزان صورت گیرد و دانش‌آموزان ما علاوه بر تحصیل وارد فعالیت‌های اجتماعی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: امروز علاوه بر شورای دانش آموزی مدارس، انجمن اولیاء و مربیان و مربیان مدارس هم نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر امور مدارس دارند وحتی آن‌ها می‌توانند در تأمین هزینه‌های مدارس مشارکت کنند و نقش به سزایی را ایفا کنند.

حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هم با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: در این سند اهمیت مسائل پرورشی بسیار بیشتر از مسائل آموزشی است، چون این سند دارای ۶ ساحت است که ۵ ساحت آن حول موضوعات پرورشی است و تنها یک ساحت آن برای موضوعات آموزشی است.

ملانوری بیان داشت: ما برای اجرایی کردن هر چه بهتر این سند باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا تمام ساحت‌های سند یاد شده به بهترین نحو ممکن محقق به ثمره آن نصیب دانش‌آموزان شود.

منصور کریمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد نیز گفت: تشکل‌های دانش آموزی برای شکوفا شدن دانش آموزان از ابتدای نوجوانی بسیار حائز اهمیت است لذا مسئولین مربوطه می‌بایست مدیران و معاونین پرورشی مدارس را ترغیب کنند تا حداکثر دانش آموزان را عضو این تشکل‌ها کنند.

او فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را بسیار متنوع دانست و عنوان کرد: دانش آموز باید با توجه به علاقه انتخاب کند که در کدام حوزه شروع به فعالیت کند.

رونمایی از پوشش جدید مربیان و مسئولین و غیره از سوی رئیس سازمان دانش‌آموزی و تقدیر از شهرستان‌های برتر در حوزه انجام فعالیت‌های سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این نشست یک روزه بود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان سازمان دانش آموزی دانش آموزان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اردوگاه شهید چمران در چمعالی استان پس از ۱۸ سال تعیین تکلیف شد و فاز یک آن تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امین سلیمانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در اوایل دولت سیزدهم با مسائل مختلفی از جمله کرونا، افت تحصیلی، چالش فضاهای فیزیکی مدارس و چالش حضور در مدارس به‌واسطه کرونا، روبرو بودیم، لازم بود در این زمینه کارهای زیادی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اتفاق‌هایی که در استان صورت گرفت، انتخاب 2 معلم از استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان معلم نمونه کشوری بود. جعفر عالی‌پور و سلمان رستمی، دو معلم نمونه کشوری از استان هستند.

سلیمانی با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته با چالش جدی نیروی انسانی در تامین معلم مدارس کشور مواجه بودیم، گفت: مدیریت خوب در سطح آموزش و پرورش استان باعث شد این چالش هم مدیریت شود و مشکل جدی خاصی در استان وجود نداشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال 1401، مجموعا یک هزار و 70 نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال گذشته نیز یک هزار و 144 نفر از طریق آزمون ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری، بیان داشت: در سال جاری نیز یک هزار و 558 نفر از طریق آزمون‌های ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان پس از چندین سال در دولت سیزدهم آغاز شد، بیان کرد: هفته‌ای دو نوبت شیر رایگان در مدارس استان توزیع شد که این توزیع نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه در سطح مدارس استان ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 70 میلیارد تومان تجهیزات در مدارس توزیع شد، گفت: 18 مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران استان در چمعالی، 18 سال بلاتکلیف مانده بود، خاطرنشان کرد: پس از 18 سال، این اردوگاه تعیین تکلیف شد که ان‌شاء‌الله فاز یک این اردوگاه تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه